SME

Najviac vína kúpia Slováci v supermarketoch. Za slovenské odmietajú dať viac ako štyri eurá

Ako nájsť dobré víno v supermarkete či vo vínotéke.

Slováci kupujú víno najčastejšie v supermarketoch. Slováci kupujú víno najčastejšie v supermarketoch. (Zdroj: SME - JOZEF JAKUBČO)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Fľašu vína, ktorú si doma otvoríte večer po práci, zväčša kúpite v bežnom obchode. A až pri ochutnaní zistíte, čo ste si to vlastne kúpili. Ak sa chcete vyhnúť sklamaniu, mali by ste si dať pri výbere vína pozor.

„Až 80 percent vína sa predá na Slovensku práve v supermarketoch. Zákazníka na prvý pohľad medzi regálmi zaujme fľaša, jej tvar, etiketa a ocenenia,“ hovorí Denisa Šutáková, someliérka WinePlanet a Corner & Co.

Súvisiaci článok Najprv sucho, potom dážď. Aký bude vinársky ročník 2022? (hodnotia slovenskí vinári) Čítajte 

Fľaša z hrubého skla pôsobí, že v nej je viac vína. Odborníčka upozorňuje, že je to len očný klam.

SkryťVypnúť reklamu

V dnešných časoch zohráva veľkú úlohu pri predaji aj etiketa. Čím je farebnejšia a s obrázkami, tým je viditeľnejšia. A tým aj skôr zákazníka zaujme.

Lákavé medaily

Veľkú rolu pri kúpe v obchode zohrávajú i medaily na fľaši. „Najmä menej skúsení zákazníci sa orientujú pri výbere vín počtom medailí na fľaši. Nie každá má však rovnakú hodnotu a cenu,“ podotkla Šutáková.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C98QZ na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 108
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 711
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 5 063
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 805
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 295
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 607
  7. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 2 343
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 219
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu