BRATISLAVA. Jedným z najväčších ťahákov na voličov má byť ich schopnosť dohodnúť sa s každým a tiež ich "normálnosť."
Sme rodina štartuje svoju volebnú kampaň s novými fotografiami jej lídrov, banermi so sloganom "Pomáhame, neriešime egá", a hlavným volebným mottom: "Sme normálni".
Aby svoju normálnosť zdôraznili, "sme normálni" je zároveň názov nového volebného webu strany s volebným programom a tiež novým straníckym periodikom s názvom Normálne noviny.
Popri rozhovoroch s predsedom strany a parlamentu Borisom Kollárom a podpredsedami Štefanom Holým, Petrom Pčolinským či Milan Krajniakom ponúkajú čitateľovi aj recept na "Tradičnú slovenskú fazuľovú polievku podľa Borisa", či "tuniakovú nátierku á la Krajniak". Nechýba krížovka, politický kvíz a rébusy pre deti.
V článku sa dozviete
- Ako Sme rodina medzi "normálnosť" zaradila aj odmietanie LGBTI+
- Že voličov chce lákať aj na vznik štátneho "kauflandu"
- Nájomné bývanie nasadzuje do kampane aj teraz v novej verzií
Strana pomohla predsedovi Smeru Robertovi Ficovi vyhnúť sa vydaniu na väzobné stíhanie, blokuje obmedzenie právomocí generálneho prokurátora a striedavo spolupracuje s opozíciou aj s koalíciou, ktorej je formálne stále súčasťou.
Túto svoju črtu považuje za prednosť.
Teraz sa však trend klesajúcich preferencií na úrovni 5,6 percenta podľa májového prieskumu agentúry AKO snaží otočiť. Prichádza s jedenástimi princípmi a štyrmi hlavnými opatreniami, ktoré chce presadiť, ak sa dostane po predčasných voľbách do parlamentu.