SME

Prezidentský denník: Čo sa to deje s Korčokovými okuliarmi. Alebo prečo sú symboly dôležité

Stanú sa okuliare symbolom kampane?

Ivan Korčok Ivan Korčok (Zdroj: TASR)

Stanú sa okuliare prezidentským symbolom Ivana Korčoka a neformálnym prvkom jeho kampane? Po dnešku majú k tomu jasne nakročené.

Najskôr krátka odbočka do minulosti: keď v roku 2014 ohlásil kandidatúru na prezidenta Radoslav Procházka, jedna z prvých zásadných vecí v jeho kampani bola, že odložil okuliare, ktoré dlhé roky nosil, a tak patrili k jeho vizuálnej identite.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcel pôsobiť mladšie, sviežejšie a dravšie. Bolo to však úplne zbytočné, pretože mal vtedy štyridsaťjeden rokov a s nimi len tak-tak preliezol zákonnú vekovú hranicu štyridsať rokov, aby mohol na prezidenta vôbec kandidovať. Popri Andrejovi Kiskovi či Štefanovi Harabinovi navyše pôsobil mladícky.

SkryťVypnúť reklamu

Bez okuliarov navyše Procházka vyzeral rovnako neprirodzene, ako znelo jeho „NIE“, keď po nasledujúcich parlamentných voľbách už ako predseda strany Sieť zaskočený odpovedal na otázku, či rokuje o koalícii so Smerom.

Čítate siedme vydanie Prezidentského denníka. Každý deň prinášame prehľad najdôležitejších správ o prezidentských voľbách.

Korčokove okuliare

Ale späť ku Korčokovi, respektíve k jeho okuliarom. S okuliarmi ako symbolom už pracoval skôr, napríklad keď predstavil svoj kampaňový produkt Korčokoláda.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom CAPRJ na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 285
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 565
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 398
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 160
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 046
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 773
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 751
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 811
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu