SME

Volieb cez internet sa tak skoro nedočkáme, Šutaj Eštok nebude v projekte pokračovať

Voľby sú podľa ministra o zodpovednosti.

Minister vnútra Matúš Šutaj Eštok.Minister vnútra Matúš Šutaj Eštok. (Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. Digitalizácia volebného procesu nie je podľa ministra vnútra Matúša Šutaja Eštoka momentálne to, čo aktuálne Slovensko potrebuje.

„Aj z hľadiska citlivosti volieb a celkového nastavenia. Tak ako som fanúšikom digitalizácie všetkých moderných technológií, tak nie som fanúšikom elektronických volieb. Nebudeme preto v tomto projekte digitalizácie volieb pokračovať,“ uviedol v rozhovore pre agentúru SITA minister.

Túto úlohu si do programového vyhlásenia vlády dala práve predchádzajúca vláda.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Šutaj Eštok je presvedčený o tom, že na Slovensku sú podstatnej dôležitejšie veci, ktoré ľuďom skôr pomôžu v rámci elektronizácie a digitalizácie.

„Voľby sú tak významná udalosť, že by sa to nemalo iba stať, že niekde z domu si niečo naklikám. Občan potrebuje cítiť, že ide rozhodovať o svojej budúcnosti,“ zdôraznil s tým, že aj mladí ľudia musia cítiť podľa neho pocit zodpovednosti, že to nie je počítačová hra, že rozhodovanie o krajine je extrémne dôležité a má to svoje následky.

„Ukázalo sa to napokon aj v roku 2020, keď si časť spoločnosti myslela, že budem voliť Igora Matoviča, bude aspoň sranda. Ukázalo sa, že zrazu im tá politika narazila do života. To boli podnikatelia, to boli ľudia pracujúci v gastro a ďalší, a ďalší, ktorých priamo zasiahlo rozhodovanie kľúčových ľudí v štáte. Vtedy sme si hovorili, že či toto vôbec je možné, že sa takéto niečo môže udiať. Takže, voľby sú určite zodpovednosťou a treba k tomu aj takto pristúpiť,“ uzatvoril minister vnútra.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  3. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  4. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  5. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  6. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  8. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  1. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Tisíce ľudí sa tešia z vyšších platov
  8. Motoristi späť za volantom. Riziko nehôd opäť rastie.
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 22 856
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 12 160
  3. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 6 260
  4. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 5 907
  5. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 4 285
  6. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 3 489
  7. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy? 3 456
  8. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 3 225
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Obranca slovenskej hokejovej reprezentácie Patrik Koch.

Patrik Koch bude na MS v hokeji patriť medzi opory zadných radov Slovenska.


Martin Turčin
Kapitán Peter Šťastný oslavuje so spoluhráčmi gól na MS B-kategórie v hokeji v roku 1995 v Bratislave.

Pred 30 rokmi Slováci postúpili medzi hokejovú elitu.


Natália Hejková počas semifinále proti Fenerbahce Istanbul.

Trénerka Prahy hovorí, že oslavy triumfu v Eurolige si vôbec neužila.


TASR
Vľavo brankár Ľubomír Belko.

Ľubomír Belko dvakrát odmietol ponuku Žiliny.


SkryťZatvoriť reklamu