SME

Po Dibákovej končí v Joj aj relácia Na hrane. Komerčné televízie úpadok politických diskusí nepriznávajú

Markíza neodpovedala, či relácia Na telo pokračuje.

Moderátorka Jana Krescanko Dibáková donedávna moderovala reláciu TV Joj Na hrane.Moderátorka Jana Krescanko Dibáková donedávna moderovala reláciu TV Joj Na hrane. (Zdroj: TV Joj)

BRATISLAVA. Najskôr sa redaktori Markízy sťažovali na zásahy vedenia televízie do ich práce v prospech vlády Roberta Fica. Potom založili odbory.

Po prezidentských voľbách zas moderátorka Joj Jana Krescanko Dibáková oznámila, že odchádza z televízie. Moderovala politickú diskusnú reláciu Na hrane, ktorá sa nepáčila vládnym politikom. Po jej odchode televízia reláciu ruší.

Najsledovanejšia televízia Markíza neodpovedala na otázku, či bude relácia Na telo s Michalom Kovačičom pokračovať.

Spomínané udalosti vyvolávajú otázku, či už začínajú účinkovať Ficove vyhrážky, že dá ministrom za Smer inštrukcie, ako majú "finančne pristupovať" k Markíze. Zľakli sa najväčšie komerčné televízie premiéra a rozhodli sa ho nedráždiť, aby mali prístup k štátnym zákazkám?

SkryťVypnúť reklamu

Denník SME snažil nájsť odpovede v rozhovoroch s viacerými redaktormi komerčných televízií Markízy, Joj, ale aj TA3. Niektorí z nich boli ochotní na niektoré otázky hovoriť len mimo záznamu.

Denník s otázkami na túto tému oslovil aj mediálneho analytika Rasťa Kužela z Memo 98.

1. Prečo odchádza Dibáková a končí Na hrane?

"Ďakujem, moja Jojka, za všetko. Odchádzam..." napísala Dibáková v nedeľu na sociálnej sieti. Bolo to len deň po prezidentských voľbách, ktoré vyhral kandidát koalície Peter Pellegrini z Hlasu.

Dibáková v statuse napísala, že s televíziou Joj sa rozlúčila už minulý štvrtok. "Rozhodnutie dozrievalo niekoľko týždňov, definitívny krok som sa rozhodla urobiť minulý týždeň," povedala SME.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom CARWK na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  3. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  4. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  5. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  6. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  7. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  8. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  1. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  2. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  3. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  5. Emma Tekelyová a tvorenie na jarné dni a Veľkú noc
  6. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  7. Spoločnosti BILLA záleží na zdravých očiach detí
  8. BENU otvorila v Košiciach lekáreň aj v Auparku
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 10 526
  2. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu 8 947
  3. Slovenskí milionári minulý rok bohatli rekordným tempom 6 441
  4. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 6 400
  5. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 6 111
  6. Nevšedný ostrov. Ischia priťahuje pozornosť čoraz viac turistov 5 109
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 4 594
  8. Za 2 dni si vybralo dovolenku viac než 2000 Slovákov 4 593
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu