SME

Hlas odmieta špekulácie o výmenách rezortov v rámci koalície

Nomináciu na nového šéfa parlamentu hľadá koalícia po tom, ako sa Pellegrini stal prezidentom.

Vystúpil aj budúci prezident Peter Pellegrini a zastal sa svojich voličov.Vystúpil aj budúci prezident Peter Pellegrini a zastal sa svojich voličov. (Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. Vládna koalícia nerokuje o otázkach výmeny rezortov v rámci koaličných strán.

Jedinou personálnou otázkou, ktorou sa koalícia zaoberá, je obsadenie postu predsedu Národnej rady SR.

Vyhlásila to koaličná strana Hlas, ktorá odmieta medializované špekulácie o možných výmenách rezortov.

Načítavam... Hlas už teraz stratil dôvod na existenciu (10. 4. 2024)
Počúvajte v appke SME alebo cez ToldoApple, Spotify a RSS.

"Strana Hlas dôrazne odmieta medializované špekulácie o možných výmenách rezortov v rámci vládnej koalície. Tieto otázky neboli a nie sú predmetom koaličných rokovaní," uviedla hovorkyňa strany Karolína Ducká.

SkryťVypnúť reklamu

Zodpovednosť vládnych strán za jednotlivé ministerstvá ostáva podľa Hlasu zachovaná na základe platnej koaličnej zmluvy.

Zástupcovia koaličných strán sa zišli v stredu na koaličnej rade. Riešili koordináciu postupu koaličných strán počas najbližšej schôdze NR SR. "Koaličné strany sa dohodli na všetkom," uviedli v stredu z Úradu vlády SR.

Nomináciu na nového šéfa parlamentu hľadá koalícia po tom, ako sa jej doterajší predseda Peter Pellegrini stal prezidentom.

Podľa jeho slov má byť novým predsedom parlamentu minister investícií Richard Raši alebo ministerka hospodárstva Denisa Saková (obaja Hlas).

Premiér Robert Fico (Smer) po prezidentských voľbách cez víkend uviedol, že po zvolení Pellegriniho za prezidenta musí vládna koalícia v krátkom čase okrem svojich záväzkov vyriešiť aj praktické otázky.

SkryťVypnúť reklamu

Šéf SNS Andrej Danko v pondelok informoval, že jeho strana je pripravená rokovať o podmienkach fungovania koalície do budúcna, pretože sa zásadne mení politická mapa.

Prezidentské voľby 2024 

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  3. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  4. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  5. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  6. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  7. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  8. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  1. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  2. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  3. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  5. Emma Tekelyová a tvorenie na jarné dni a Veľkú noc
  6. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  7. Spoločnosti BILLA záleží na zdravých očiach detí
  8. BENU otvorila v Košiciach lekáreň aj v Auparku
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 10 300
  2. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu 8 937
  3. Slovenskí milionári minulý rok bohatli rekordným tempom 6 435
  4. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 6 339
  5. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 6 032
  6. Nevšedný ostrov. Ischia priťahuje pozornosť čoraz viac turistov 5 104
  7. Za 2 dni si vybralo dovolenku viac než 2000 Slovákov 4 589
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 3 906
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Slovenská tenistka Mia Pohánková.

Šestnásťročná Mia Pohánková zdolala súperku, ktorá je rebríčkovo vyššie o 239 miest.


Angličan Luke Littler s trofejou pre víťaza MS v šípkach.

Profesionálna šípkarska organizácia zvyšuje odmeny.


Reuters
Futbalisti AC UNIZA.

Koniec AC UNIZA zamotá poradím v tabuľke.


SkryťZatvoriť reklamu