Slovenskú mediálnu scénu obohatia v blízkom období nové onlinové mediálne projekty. Petit Press ohlásil štart novej relácie Aréna s Janou Krescanko Dibákovou, Miroslav Frindt je tvárou a aj moderátorom diskusnej online televízie DVTV, ktorá vzniká v spolupráci s českou matkou.
Najväčší ohlas však vyvolal Michal Kovačič, bývalý moderátor relácie Na telo, ktorú roky vysielala televízia Markíza. Na štart svojho projektu 360° vyzbieral za niekoľko dní rekordnú sumu, takmer 600-tisíc eur.
Má šancu rozvíriť vody slovenského mediálneho priestoru?
Čo sa v článku dozviete:
- Ako môže projekt Michala Kovačiča ovplyvniť slovenskú mediálnu scénu.
- Za akých podmienok môže byť dlhodobo udržateľný.
- Či môže konkurovať televíznym politickým reláciám.
- Čo môže odradiť potenciálnych zadávateľov reklamy.
Mika: Bez funkčného biznis modelu to nebude ľahké
Václav Mika, ktorý v minulosti šéfoval viacerým celoštátne pôsobiacim médiám: rádiu Expres, televízii Markíza, aj verejnoprávnej RTVS, hodnotí výnimočný štart 360-ky pozitívne.