SME

Prvý októbrový prieskum: Smer po ohlásení vyšších daní výraznejšie klesol

Do parlamentu by sa dostali aj Demokrati, SNS by neprešla.

BRATISLAVA. V posledných týždňoch si premiér Robert Fico aj jeho minister financií Ladislav Kamenický dali záležať na tom, aby politická ťarcha za ohlásené a už aj schválené zvyšovanie daní čo najmenej doľahla na Smer.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Fico takmer pri každej príležitosti tvrdil, že k potrebe znižovať dlh sa hlásia aj opozičné strany. Vzápätí ich osočil, že nevedia, ako by peniaze pre štát získali, a preto opatrenia pripravené koalíciou Smeru, Hlasu a SNS nemajú alternatívu.

"Ak to zhrniem, chcel som to počuť na vlastné uši, či sú ozaj takí nepripravení. Oni absolútne nevedia," tvrdil Fico po stretnutí na Úrade vlády, na ktoré prijali jeho pozvanie lídri PS a KDH. SaS ho odmietla.

SkryťVypnúť reklamu
Súvisiaci článok Fico chcel opozíciu ponížiť. Šimečka sa snažil, aby nepôsobil, že sa prišiel dohodnúť Čítajte 

Októbrový prieskum agentúry NMS Market Research ako prvý zachytáva voličské nálady po prijatí konsolidačného balíčka, ktorý podľa Rady pre rozpočtovú zodpovednosť pripraví v budúcom roku každú rodinu na Slovensku priemerne o 270 eur.

On-line prieskumom od 2. do 7. októbra na vzorke 1000 respondentov agentúra zistila, že Smer má najnižšiu voličskú podporu od volieb, v ktorých dostal 22,94 percenta hlasov.

V porovnaní so septembrovým volebným modelom NMS prišiel Smer o 3,4 percenta voličov.

Politický analytik agentúry Mikuláš Hanes hovorí, že "politicky turbulentná jeseň rok po parlamentných voľbách priniesla prvé väčšie zemetrasenie v podpore politických strán na Slovensku".

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každé 4 týždne.
Pošlite SMS s textom CB32R na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Prieskumy volebných preferencií

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  2. Na Slovensku sú lídrom. Málo sa u nás stavia
  3. Naši starí rodičia si peniaze zakopávali do zeme
  4. Ako zvládnuť prvý mobil a udržať si dôveru v rodine
  5. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska
  6. Na potulkách chuťami: od zemiakov po syry, všetko je doma
  7. Rozvrh hodín s kalendárom prázdnin v denníkoch SME a Korzár
  8. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  1. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska
  2. Jesenné tvorenie pre krajší domov aj nápaditý šatník
  3. Na Slovensku sú lídrom. Málo sa u nás stavia
  4. AL-AUTO dokazuje, že špičkový autoservis môže byť women-friendly
  5. Naši starí rodičia si peniaze zakopávali do zeme
  6. Zuzana Porubjaková a Miro Jaroš v naozaj otvorených rozhovoroch
  7. Prvý mobil ako skúška dôvery medzi rodičom a dieťaťom
  8. Rozvrh hodín s kalendárom prázdnin v denníkoch SME a Korzár
  1. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 10 407
  2. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 6 057
  3. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať 5 164
  4. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 4 877
  5. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby 4 781
  6. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 4 598
  7. Prvý mobil ako skúška dôvery medzi rodičom a dieťaťom 4 043
  8. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú 3 735
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu