SME

Ministerstvo cestovného ruchu a športu sa dištancuje od neautorizovaných letákov

Rezort tvrdí, že ide o dezinformačnú kampaň.

Rudolf Huliak.Rudolf Huliak. (Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. Ministerstvo cestovného ruchu a športu Slovenskej republiky zaznamenalo distribúciu letákov, ktoré sa objavili v rôznych športoviskách a medzi športovcami.

Obsahujú „pamätný portrét“ ministra Rudolfa Huliaka a text, ktorý sa snaží vytvárať dojem, že ide o oficiálny materiál ministerstva.

Rezort tvrdí, že od uvedených letákov sa rázne dištancuje. Dôrazne upozorňuje, že tieto materiály nie sú jeho dielom, ani dielom samotného ministra Rudolfa Huliaka.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ministerstvo vidí v uvedenej iniciatíve jednoznačnú snahu o jeho diskreditáciu, ako aj jeho vedenia.

SkryťVypnúť reklamu

„Považujeme to za nečestnú manipuláciu s verejnou mienkou, ktorá zavádza občanov a športovú verejnosť,“ uviedli z odboru komunikácie.

Ministerstvo podľa neho podnikne všetky potrebné kroky na objasnenie situácie a identifikáciu osôb alebo subjektov, ktoré sa na tejto dezinformačnej kampani podieľajú.

„Zároveň vyzývame verejnosť, aby si overovala pravdivosť informácií a nevenovala pozornosť neautorizovaným materiálom,“ upozornili z ministerstva.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  6. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  7. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  2. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  3. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  4. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  8. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 18 178
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 9 802
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 4 797
  4. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 3 832
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 722
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 451
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 2 048
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 1 829
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto.

Útoky sa vyskytujú v mnohých podobách, tvrdí Rada prokurátorov.


TASR 1
Ľudia sa zoraďujú na ulici Via della Conciliazione, aby si uctili zosnulého pápeža Františka ležiaceho vo vnútri Baziliky svätého Petra.

Legislatíva nezakazuje podujatia, mali by mať ale dôstojný charakter.


TASR 1
Nové služobné policajné vozidlá.

Ministerstvo zaplatilo takmer 50-tisíc eur za nový dizajn policajných áut.


SITA 2
Čelná zrážka dvoch osobných áut v okrese Banská Bystrica si vyžiadala život maloletého dievčatka.

Pomôcť by mohli kamerové záznamy.


4

Sportnet

Róbert Boženík sa teší po strelenom góle v zápase Slovensko - Wales v príprave na EURO 2024.

Agent Róberta Boženíka priznal, prečo prestup jeho klienta do MLS stroskotal.


Fotka z prípravného zápasu Slovensko - Nemecko.

Pozrite si zostavy zápasu Česko - Slovensko v prípravnom zápase pred MS v hokeji 2025.


Radosť hráčov Slovenska.

Pozrite si, kto vysiela prvý vzájomný prípravný zápas pred MS v hokeji 2025: Česko - Slovensko.


Josuke Watanuki.

Z virálneho momentu sa napokon stala marketingová spolupráca.


Matyáš Klouček
SkryťZatvoriť reklamu