BRATISLAVA. Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP) spúšťa kampaň „Neprehliadnite svoje zdravé ja“.
Poistencov chce motivovať k preventívnym prehliadkam a podčiarknuť ich vplyv na kvalitu života.
Informovala o tom hovorkyňa poisťovne Danka Capáková.
„Cieľom kampane je pripomenúť dôležitosť prevencie a zdravia ako hodnoty, ktorú si často uvedomíme až vtedy, keď niečo nie je v poriadku,“ ozrejmil riaditeľ VšZP Matúš Jurových.
Capáková spresnila, že VšZP plánuje v tomto roku rozšíriť preventívne či skríningové programy či zlepšiť digitálne služby. Dodala, že v minulom roku poisťovňa riešila viac ako 813.000 žiadostí o preplatenie benefitov, schválených bolo 84 percent z nich.
„Množstvo poistencov nevie, že benefity sa týkajú aj očkovania, špeciálne žien a detí. Cieľom novej kampane je zmeniť to,“ uviedla VšZP.