Košice 10. februára (TASR) - Novozriadené Telefonické centrum služieb zákazníkom spoločnosti Slovenské telekomunikácie (ST), a.s navštívil dnes v Košiciach prezident SR Rudolf Schuster.
Počas prehliadky pracoviska, prvého svojho druhu na Slovensku ocenil jeho špičkovú technickú vybavenosť, ako aj použité moderné technológie. Vyjadril spokojnosť s rozhodnutím situovať telefonické centrum vo východoslovenskom regióne, čo by podľa hlavy štátu malo prispieť k vytvoreniu nových pracovných príležitostí. V rozhovore s prezidentom ST Ladislavom Mikušom, navrhol zriadenie centrálneho mestského dispečingu pre Košice, kde by jeho obyvatelia mali možnosť na jediné telefónne číslo oznámiť havarijné udalosti každého druhu.
Telefonické centrum služieb zákazníkom je v skúšobnej prevádzke od 12. novembra minulého roku. Na bezplatnom telefónnom čísle 0800 123 456 získajú zákazníci denne od 7. 00 do 22. hodiny celý rad informácií, vrátane údajov o výške mesačného telefónneho účtu, platbách, cenách za hovory, ponúkaných akciách a ďalšie.
Pracovisko, ktoré vybudovali s nákladmi takmer 30 miliónov korún, poskytuje v súčasnosti 80 pracovných miest pre vysokokvalifikovaných odborníkov. Jeho slávnostné otvorenie pre plnú prevádzku je plánované na pondelok 11. februára.
TASR ponúka k materiálu foto