Členom spoločenstva Živá voda sa nepáči, že firma Mäsovýroba oblepila svoje autá obrázkami polonahej ženy s dvojzmyselným výrokom: To je mäso!. To podľa nich degraduje ženu na tovar - mäso, s ktorým sa dá obchodovať. Vkus reklamy rada neposudzuje, uznala však, že nie je v rozpore s etickým kódexom. Na televízne spoty so šampónmi značky Sunsilk, ktoré "pomôžu zmyť potvorky z hlavy", prišla sťažnosť z Bratislavy. V nej sa píše, že reklama znižuje ľudskú dôstojnosť, uráža až ponižuje. Podľa rady však v spote využili zveličenie po tom, čo plne zvážili jeho vplyv na ľudí.
Billboardy s reklamou na kondómy Pepino pobúrili ďalšiu osobu z hlavného mesta. Podľa nej sú namierené proti etickej výchove detí, ktoré máme vychovávať k zodpovednému vzťahu, a nie k promiskuitnému sexu. Žiadosti o zrušenie billboardov tohto typu však rada nevyhovela, pretože reklama na Pepina podľa nej nenabáda na sex, ani nenavádza na dvojzmyselné chápanie. Zadávateľovi reklamy však rada odporučila, aby v budúcnosti zvážil vhodnosť média vzhľadom na cieľovú skupinu mladých ľudí.
Na televíznu kampaň Rádia Expres prišli až tri sťažnosti obyvateľov Trnavy, ktorí ju považujú za neslušnú. Domnievajú sa, že Rádio Expres nie je žiaden go-go bar a neponúka také služby, aké uvádza v reklame. Rada ale reklamu nepovažuje za neslušnú, skôr nápaditú a dynamickú. Všetky nálezy rady budú zverejnené na jej stránke www.rpr.sk.