BRATISLAVA 3. októbra (SITA) - Najúspešnejšou reklamnou agentúrou tohto roka je spoločnosť Wiktor Leo Burnett. Ako agentúru SITA informovala Andrea Baňasová z mesačníka o reklame a médiách Stratégie, Wiktor Leo Burnett sa stal v sedemročnej histórii súťaže Áčko jej víťazom už po tretíkrát. Na druhom mieste sa umiestnila agentúra Istropolitana D’Arcy a tretia priečka patrí agentúre Vaculik Advertising. Súťaž o Áčko - najúspešnejšiu reklamnú agentúru roka, je ojedinelá tým, že spája tri parametre hodnotenia reklamných agentúr – ekonomické výsledky, kreativitu a schopnosť agentúr vytvárať efektívnu reklamu pre svojich klientov. V hodnotení rozhodujú ocenenia Stratégií, výsledky z 13 najvýznamnejších kreatívnych súťaží doma i vo svete, umiestnenie na súťaži efektivity reklamy EFFIE Slovakia a poradie v rebríčku ekonomickej výkonnosti agentúr Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Top KRAS.
O prvenstve Wiktor Leo Burnett rozhodli vyvážené výsledky vo všetkých troch sledovaných parametroch. Agentúra má podľa rebríčka Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS) najvyšší hrubý príjem -109 298 000 Sk. So ziskom 1 204 bodov z domácich i zahraničných súťaží je druhou najkreatívnejšou agentúrou. Wiktor Leo Burnett patrí tiež do trojice agentúr, ktoré vytvárajú najefektívnejšiu reklamu. O získaní 2. miesta v rebríčku najúspešnejších reklamných agentúr pre Istropolitanu D’Arcy rozhodli predovšetkým jej úspechy na EFFIE Slovakia 2005. Tretia agentúra Vaculik Advertising je zas najkreatívnejšou agentúrou hodnoteného obdobia na Slovensku. Agentúry, ktoré obsadili druhé a tretie miesto majú tiež výborné ekonomické výsledky.