SME

Za predčasné voľby je viac ako polovica ľudí

BRATISLAVA 12. októbra (SITA) - Viac ako polovica obyvateľov Slovenska preferuje predčasné parlamentné voľby. Vyplýva to z reprezentatívneho sociologického prieskumu Odboru mediálneho výskumu Slovenského ...

BRATISLAVA 12. októbra (SITA) - Viac ako polovica obyvateľov Slovenska preferuje predčasné parlamentné voľby. Vyplýva to z reprezentatívneho sociologického prieskumu Odboru mediálneho výskumu Slovenského rozhlasu (OMV SRo), ktorý uskutočnil v spolupráci s Ústavom politických vied SAV od 24. do 29. septembra na vzorke 2 193 respondentov starších ako 18 rokov. Na otázku " Podľa Vašej mienky mali alebo nemali by byť predčasné parlamentné voľby?" odpovedalo 30,3 percenta opýtaných, že predčasné voľby by mali byť určite, 27,1 percenta respondentov tvrdí, že predčasné voľby by "asi mali byť". Konanie parlamentných volieb v riadnom termíne v septembri 2006 podporuje 36,3 percenta opýtaných, 6,3 percenta nevedelo odpovedať.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najviac prívržencov vypísania predčasných volieb je podľa výskumu medzi voličmi opozičných politických subjektov. Predčasné voľby podporuje 78% priaznivcov Smeru-SD, 77% voličov ĽS-HZDS a 74% voličov KSS. Najmenej stúpencov majú predčasné voľby medzi voličmi strán vládnej koalície - SDKÚ, SMK a KDH. Konanie parlamentných volieb pred ich riadnym termínom odmieta 67% voličov SDKÚ, 57% voličov KDH a 54% voličov SMK. Zo štatistiky vyplýva, že predčasné voľby chcú viac tí obyvatelia Slovenska, ktorí pôjdu voliť a sledujú domáce dianie.

Podrobné informácie k prieskumu zverejní agentúra SITA v správe Tab: Za predčasné voľby je viac ako polovica obyvateľov SR.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 11 056
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 401
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 171
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 535
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 514
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 249
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 090
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 892
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

HC Kometa Brno - HC Dynamo Pardubice: ONLINE prenos zo 6. zápasu finále play-off českej Tipsport extraligy.

Sledujte s nami ONLINE prenos zo 6. zápasu finále play-off českej Tipsport extraligy: HC Kometa Brno - HC Dynamo Pardubice.


Rasmus Höjlund oslavuje gól.

Vyrovnávajúci gól strelil v nadstavenom čase.


TASR
Nicolo Barella smúti po zápase Inter Miláno - AS Rím.

Inter tak zaznamenal tretiu prehru za sebou.


TASR
Hráči Reala Madrid sa hádajú s rozhodcom Ricardom De Burgosom vo finále Španielskeho pohára.

Hráči Realu Madrid nezvládli emócie.


Marek Fratrič
SkryťZatvoriť reklamu