SME

Ford nechce mať reklamu v čase vysielania VyVolených

BRATISLAVA 7. novembra (SITA) - Spoločnosť Summit Motors Slovakia, ktorá na Slovensku zastupuje značku Ford, požiadala televíziu JOJ o stiahnutie svojej reklamy z vysielacieho času reality show VyVolení.

Juraj Vydarený z marketingového oddelenia tejto spoločnosti pre agentúru SITA uviedol, že "nechceli, aby sa meno spoločnosti Ford spájalo s reláciou VyVolení". TV JOJ podľa Vydareného promptne vyhovela ich požiadavke a presunula ich reklamy od 1. októbra na iné časy. Ďalším dôvodom na stiahnutie reklamy bol podľa Vydareného aj fakt, že reláciu VyVolení sledujú v prevažnej miere diváci, ktorí nie sú cieľovou skupinou spoločnosti Ford. "Nebolo by preto efektívne vysielať našu reklamu v čase tejto relácie," dodal na vysvetlenie Vydarený.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Hovorca televízie JOJ Ľudovít Tóth pre agentúru SITA potvrdil, že televízia presunula reklamu Fordu na základe požiadavky mediálnej agentúry zastupujúcej spoločnosť Ford. Reláciu VyVolení sledujú viac ženy ako muži a Ford chce mať reklamu v čase relácií, ktoré sú sledované viac mužskou časťou divákov, podčiarkol Tóth. Reklamu spoločnosti Ford preto presunuli napríklad do času vysielania Ligy majstrov. Informácie, že by tejto spoločnosti prekážala relácia formátu VyVolených televízia JOJ podľa Tótha nemá.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 448
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 294
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 557
  4. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 554
  5. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 850
  6. Plátené tašky a opakované použitie 3 567
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 353
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 192
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Viktória Chladoňová (vpravo) v drese tímu Visma-Lease a Bike.

Viktória Chladoňová atakuje elitnú desiatku.


Momentka z prípravného zápasu Španielsko - Ukrajina hráčov do 21 rokov.

Mladí Španieli nevyhrali už tretí zápas v sérii.


Alexander Sorloth oslavuje gól v zápase Nórsko - Taliansko.

Česko v kvalifikácii neprehralo ani jeden zápas.


a 1 ďalší
SkryťZatvoriť reklamu