Najkreatívnejšou osobnosťou v oblasti reklamy sa stal režisér Vladimír Struhár

Bratislava 23. marca (TASR) - Najkreatívnejšou osobnosťou v oblasti slovenskej reklamy sa v tomto roku stal filmový režisér Vladimír Struhár. Vyplýva ...

Bratislava 23. marca (TASR) - Najkreatívnejšou osobnosťou v oblasti slovenskej reklamy sa v tomto roku stal filmový režisér Vladimír Struhár. Vyplýva to z výsledkov súťaže o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku - Zlatý klinec 2001, ktorú dnes slávnostne vyhodnotili v priestoroch bratislavského Parku kultúry a oddychu.

Juhoslovanský rodák získal toto ocenenie len necelé dva týždne po tom, čo mu Hudobná akadémia udelila cenu za najlepší minuloročný videoklip, ktorý nakrútil ku skladbe Tajné milovanie od skupiny I.M.T.Smile.

Do siedmeho ročníka súťaže sa prihlásilo 29 reklamných agentúr so 165 súťažnými príspevkami. Súťažilo sa v desiatich kategóriách, v rámci ktorých na tzv. skrátený zoznam najúspešnejších príspevkov porota vybrala 81 prác. Z nich 23 získalo ocenenia Bronzové, Strieborné a Zlaté klince.

Deväť členov poroty hlasovalo dvojkolovo, pričom v prvom kole hlasovali o tom, ktoré súťažné práce sa dostanú na tzv. krátky zoznam, a v druhom kole rozhodli o konečnom umiestnení jednotlivých príspevkov. Ocenenie "za odvahu a podporu pri presadzovaní realizácie pôvodnej slovenskej kreatívnej reklamy" Zlatý klient roku 2001 si odniesla akciová spoločnosť Tatra banka.

Podľa porotcov v minulom roku nevzniklo také hodnotné dielo, ktoré by si zaslúžilo ocenenie Grand Prix, a preto túto cenu neudelia.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  2. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  3. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  4. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  5. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  6. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  7. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  10. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  1. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  2. Nenaleťte pochybným predajcom jazdeniek
  3. Cíťte sa v priestore príjemne
  4. Ktorý odšťavovač má najvyššiu výťažnosť?
  5. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  6. Ako si vybrať wc a umývadlo?
  7. Poslanec M. Borguľa bojuje proti netransparentnému tendru
  8. Grantová výzva na vykonávanie činností informačných centier
  9. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  10. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  1. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 5 489
  2. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 4 738
  3. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty 3 869
  4. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 3 775
  5. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 3 629
  6. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 3 114
  7. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou 3 040
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 3 005
  9. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 019
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl? 946

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Čudne rozdelené peniaze siahajú ku Kaliňákovmu známemu

Spoločnosť Highchem s pätnástimi zamestnancami a vyše miliónovými tržbami nemá podľa hodnotenia dostatočné odborné kapacity.

DOMOV

Sieť čelí exekúciám, dlžoby nespláca ani SDKÚ

Sieť nezaplatila vyše 500-tisíc eur, pre ktoré ju naháňajú exekútori.

KOMENTÁRE

Človek nie je rýchlovarná kanvica

Mzda slovenských zamestnancov nehovorí o ich pracovnom nasadení.