SME

Smer: Sprivatizujme menej

Kritik privatizácie SPP Robert Fico dostal ponuku sedieť v komisii, ktorá bude riadiť predaj podniku. Spýtali sme sa ho, ako zareaguje.

Prijmete premiérovu ponuku?

„List nemám v rukách. Len ma informovali, že ho doručil kuriér. V pondelok sa k nemu Smer oficiálne vyjadrí.“

Považujete to za splnenie svojej požiadavky, aby pri privatizácii vláda komunikovala s opozíciou?

„V pondelok zaujmeme stanovisko. Nechcem sa vyjadrovať k niečomu, čo som nečítal.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo chcete, aby sa SPP neprivatizoval teraz?

„Nejde o neprivatizáciu SPP. Máme len zásadné výhrady k jej spôsobu. Sme za transparentnú privatizáciu 10 až 15 percent akcií cez kapitálový trh. Pri takomto spôsobe určí cenu trh.“

SkryťVypnúť reklamu

Ekonómovia upozorňujú, že o menší balík by nemusel byť záujem a aj keby bol, príjem štátu v prepočte za jednu akciu by bol nižší.

„Naše informácie sú iné. Bude záujem aj o 10 až 15 percent. Prečo by som mal veriť vládnym ekonómom?“

Tvrdia to ekonómovia nezávislí od vlády.

„Jednoducho my máme iné informácie. Chceme, aby sme sa o tom otvorene porozprávali s premiérom. Náš záujem je, aby rozhodnutie o privatizácii bolo stabilné a nespochybniteľné.“ (jj)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 866
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 453
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 5 196
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 572
  5. Plátené tašky a opakované použitie 3 826
  6. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 183
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 111
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 884
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Martin Madej stvárňuje Jozefa Tisa v inscenácii Hitlerov prezident a hrá ho spôsobom, kedy je aj divák na pochybách, či v Tisovi nebolo trochu ľudskosti.

V divadle hrá Jozefa Tisa.


15
Grécko - Slovensko: ONLINE prenos z prípravného zápasu.

Sledujte s nami prenos.


6
17. november v Bratislave.

To, že zo všetkých sviatkov zmizne práve 17. november, dokazuje, že sme neustrážili demokraciu.


Veronika Šikulová 43
Coco Gauffová vo finále Roland Garros 2025.

Gauffová zdolala Sabalenkovú v druhom grandslamovom finále.


a 1 ďalší 6

Sportnet

Martin Dúbravka v drese Slovenska.

Pozrite si zostavy zápasu Grécko - Slovensko v prípravnom futbalovom zápase.


Slovenská cyklistka Viktória Chladoňová.

Slovenská cyklistka je v celkovej klasifikácii v TOP 10.


Brankár Jaroslav Janus si preberá ocenenie pre najlepšieho hráča play-off po 7. zápase finále play-off Tipos extraligy medzi HC Košice a HK Nitra.

V drese Košíc odohral uplynulé tri sezóny, počas ktorých tímu pomohol ku dvom majstrovským titulom.


TASR
Protestujúci fanúšikovia klubu Brescia Calcio.

V Serie A strávil dovedna 23 sezón.


TASR
SkryťZatvoriť reklamu