BRATISLAVA 24. novembra (SITA) - Televízia Joj dementovala vo štvrtkovom večernom spravodajstve Noviny výsledky prieskumu, od ktorých sa dištancovala aj agentúra Markant. Sfalšované výsledky prieskumu agentúry Markant uverejnila televízia v stredajšom večernom spravodajstve. "Výsledky prieskumu sme dostali od jednej nitrianskej firmy," povedal pre agentúru SITA hovorca televízie Ľudovít Tóth.
Nitriansky krajský šéf Ľudovej strany - HZDS Ján Kovarčík podal vo štvrtok podnet na Ústrednú volebnú komisiu pre odvysielanie skreslených informácií o výsledkoch prieskumu preferencií jednotlivých kandidátov na predsedu Nitrianskeho samosprávneho kraja. Informácie podľa Kovarčíka skreslili televízie TA3, TV JOJ a regionálna televízia TV Zobor Nitra. Kovarčík zároveň požiadal uvedené elektronické médiá o okamžitú nápravu a ospravedlnenie.
Informácie Jána Kovarčíka o skreslených výsledkoch prieskumu kandidátov na funkciu nitrianskeho župana potvrdil riaditeľ agentúry Markant Mario Dobrovodský. "Informácia o tom, kto sa pobije o prvenstvo v Nitrianskom kraji, je zavádzajúca. V spravodajstve bol vynechaný kandidát, ktorý vyšiel v prieskume najlepšie," uviedol pre agentúru SITA Dobrovodský.