BRATISLAVA 27. decembra (SITA) - Oceniť najkvalitnejšie formy internej i externej komunikácie podnikov, firiem, spoločností či úradov je cieľom 3. ročníka súťaže Podnikové médium roka 2005. Svoje médiá môžu do súťaže prihlásiť všetci tí, ktorí vydávajú nejaké periodikum v akejkoľvek forme pre svojich klientov alebo pre zamestnancov, teda akékoľvek právnické osoby, štátne organizácie, samospráva, združenia i nadácie. Uzávierka súťaže je 28. februára 2006. Prihlášky a bližšie informácie poskytuje webová stránka http://www.podnikovemedium.sk alebo http://podnikovemedium.sk/.
Odborná porota zložená zo špecialistov z oblasti komunikácie a marketingu posúdi prihlásené médiá v ôsmich kategóriách: podnikový magazín, podnikové noviny; audiovizuálna prezentácia; intranet; webové stránky; podnikový kalendár, časopisy neziskových, príspevkových a rozpočtových organizácií verejnej správy; podnikové brožúry. Hodnotiacimi kritériami sú nielen obsah, jazyková úroveň a grafický dizajn, ale aj typografia, práca s fotografiami a ilustráciami. Víťaz je oprávnený používať certifikát, logo a titul Podnikové médium roka.
Súťaž Podnikové médium roka 2005 vyhlasuje Klub podnikových médií, Mercury Music and Entertainment v spolupráci s Fakultou masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave a pod záštitou Ministerstva hospodárstva SR.
Popri súťaži zároveň vzniká Asociácia podnikovej komunikácie. V minulom roku sa v súťaži Podnikové médium 2004 v niekoľkých kategóriách umiestnil Orange Slovensko, ocenenia získala Tatra banka, VÚB, Americká obchodná komora, BC Torsion a Tesco Stores.
Agentúru SITA informoval hovorca súťaže Ľuboš Kasala.