SME

Dzurinda si prevzal cenu poľského Business Center Clubu

VARŠAVA 11. februára (SITA) - Prestížne ekonomické ocenenie - zlatú sošku poľského Business Center Clubu (BCC) - si v sobotu vo Varšave za prínos pre rozvoj podnikania a trhového hospodárstva prevzal ...

VARŠAVA 11. februára (SITA) - Prestížne ekonomické ocenenie - zlatú sošku poľského Business Center Clubu (BCC) - si v sobotu vo Varšave za prínos pre rozvoj podnikania a trhového hospodárstva prevzal slovenský premiér Mikuláš Dzurinda. Ocenenie mu udelil elitný poľský klub podnikateľov BCC, ktorý je najväčšou poľskou organizáciou individuálnych zamestnávateľov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dzurinda dostal cenu nie preto, že je premiérom, ale preto, že je pre Poľsko príkladom, uviedol po udelení ceny predseda BCC Marek Goliszewski. Slovenský premiér je pre Poliakov príkladom spôsobom svojho myslenia a práce. Slovensko podľa neho urobilo reformy, ktoré Poliaci neurobili. Na jednej strane im je to ľúto, no tešia sa, že Slovensko sa pre Poľsko stáva príkladom.

SkryťVypnúť reklamu

Slovensko si podľa Dzurindu nerobí žiadne nároky na patenty, pretože každá krajina má svoje špecifiká. "Radi sa však čestne a objektívne delíme o skúsenosti," vyhlásil ocenený slovenský premiér, podľa ktorého je nesmierne dôležité to, aby existovala odvaha robiť aj tie kroky, ktoré ani občania nevítajú. Zdôraznil, že dnešný večer v Poľskom národnom divadle bol o príbehu Slovenska. "Významný segment poľskej spoločnosti povedal svoj názor na slovenský príbeh, a ten názor je pozitívny," uzavrel Dzurinda.

Poľský Business Center Club vznikol v roku 1991 a združuje približne 1 200 firiem, ktoré majú spolu okolo 600 tisíc zamestnancov. Zlatú sošku udeľujú každoročne počas gala večera Lídrov poľského hospodárstva už od roku 1992.

SkryťVypnúť reklamu

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 465
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 115
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 697
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 682
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 019
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 196
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 742
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 554
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Na snímke fanúšikovia Spartaka počas odvety semifinále Slovenského pohára FC Spartak Trnava - ŠK Slovan Bratislava.

Vo finále pohára sa stretnú MFK Ružomberok a FC Spartak Trnava.


Slovenskí hokejisti v príprave na MS v hokeji 2025.

Prečítajte si odpovede na časté otázky o MS v hokeji 2025, ktoré hostí švédsky Štokholm a dánsky Herning.


Matej Balciar.

Matej Balciar oblieka dres 1.FC Slovácko.


Fínsky hokejista Valtteri Filppula.

Fínsky center odohral v NHL viac ako 1000 zápasov, reprezentáciu doviedol k zlatu na MS aj ZOH.


SkryťZatvoriť reklamu