Bratislava 5. marca (TASR) - Získať viac motoristických médií, ako aj rozšíriť mediálne aktivity na slovenskom trhu je zámerom nemeckého vydavateľstva BertelsmannSpringer.
"Našim cieľom je mať účasť v ďalších periodikách, avšak v danej chvíli je predčasné konkretizovať, o ktoré ide," uviedol na dnešnom stretnutí s novinármi riaditeľ vydavateľstva Milan Bohatec. Riaditeľ najsilnejšieho vydavateľa tlačených dopravných médií na českom trhu, ktoré je okrem iného aj majiteľom denníka Nový Čas, dvoch motoristických časopisov a vydavateľstva Ikar na Slovensku, poprel informácie o jeho nestabilnej pozícii na slovenskom trhu. Jedno z najväčších vydavateľstiev na svete sa zameriava aj na publikovanie pôvodnej tvorby viac ako stovky nositeľov Nobelovej ceny.
Nemecké vydavateľstvo v súčasnosti zamestnáva vo svojich pobočkách po celom svete viac ako 82 tisíc ľudí. Takmer 32 percent pobočiek z celkového počtu má vydavateľstvo v USA, 31 percent je v Nemecku a zvyšných 37 sa nachádza v ďalších oblastiach sveta.