SME

O dve percentá dane z príjmu sa uchádza vyše 7 000 MVO

BRATISLAVA 13. marca (SITA) - Do zoznamu registrovaných prijímateľov dvoch percent z daní fyzických a právnických osôb na rok 2006 sa zapísalo 7 084 mimovládnych organizácií (MVO). Oproti predchádzajúcemu ...

BRATISLAVA 13. marca (SITA) - Do zoznamu registrovaných prijímateľov dvoch percent z daní fyzických a právnických osôb na rok 2006 sa zapísalo 7 084 mimovládnych organizácií (MVO). Oproti predchádzajúcemu roku sa tento počet zvýšil o približne 1 300 neziskových organizácií. Agentúru SITA o tom informoval Peter Varga z Notárskej komory SR. Dodal, že o dve percentá z dane daňových poplatníkov sa nebudú môcť uchádzať všetky organizácie, ktoré požiadali o registráciu. "Notárska komora zo zoznamu prijímateľov vyradila organizácie, ktoré nezverejnili špecifikáciu použitia prijatého podielu zaplatenej dane z príjmov do 31. januára tohto roka, respektíve ju zverejnili po zákonom stanovenom termíne," vysvetlil Varga.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Zo zaregistrovaných neziskových organizácií je najviac občianskych združení - 6 149. O dvojpercentný príspevok z dane z príjmov sa uchádza aj 313 neziskových organizácií poskytujúcich všeobecne prospešné služby, 247 neinvestičných fondov, 223 nadácií, 110 účelových zariadení cirkvi a náboženskej spoločnosti, 32 organizácií Slovenského Červeného kríža a desať organizácií s medzinárodným prvkom. Zoznam prijímateľov dvoch percent z daní za rok 2005 je na stránkach www.notar.sk a www.rozhodni.sk.

Podobne ako vlani aj tento rok sa väčšina organizácií zaregistrovala v posledný týždeň registračného obdobia, ktoré trvalo od 1. septembra do 15. decembra 2005.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 951
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 485
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 5 309
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 575
  5. Plátené tašky a opakované použitie 3 857
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 280
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 021
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 778
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Dávid Hancko (vľavo), Giorgos Vagiannidis a brankár Christos Mandas počas prípravného zápasu Grécko - Slovensko.

Druhý polčas sa mi nepáčil, musíme na tom popracovať, zhodnotil tréner Slovenska.


a 1 ďalší
Carlos Alcaraz a Jannik Sinner na Roland Garros 2025.

Obaja sú skvelí pre tenis. Ich rivalita je niečo, čo náš šport skutočne potrebuje, hovorí Novak Djokovič.


Michaela Churavá
Harry Kane (vpravo) strieľa gól v zápase Andorra - Anglicko v kvalifikácii MS vo futbale 2026.

Bod za remízu si pripísala Malta.


TASR
Christian Eriksen (vpravo) a Ethan Galbraith v prípravnom zápase Dánsko - Severné Írsko.

Rozhodujúci gól strelil Eriksen.


TASR
SkryťZatvoriť reklamu