Podnikové médium roka 2005

BRATISLAVA 9. apríla (SITA) - Spolu 59 redakcií z celého Slovenska sa prihlásilo do 3. ročníka súťaže Podnikové médium roka 2005. Cieľom súťaže, do ktorej sa oproti vlaňajšiemu ročníku prihlásilo o 10 ...

BRATISLAVA 9. apríla (SITA) - Spolu 59 redakcií z celého Slovenska sa prihlásilo do 3. ročníka súťaže Podnikové médium roka 2005. Cieľom súťaže, do ktorej sa oproti vlaňajšiemu ročníku prihlásilo o 10 redakcií viac, je ohodnotiť najkvalitnejšie formy internej i externej komunikácie podnikov, firiem, spoločností či úradov. Ako ďalej agentúru SITA informoval hovorca súťaže Ľuboš Kasala, prihlásené periodiká už začala posudzovať odborná porota zložená z odborníkov pôsobiacich v oblasti médií, reklamy a komunikácie. Hodnotí sa nielen obsah, jazyková úroveň a grafický dizajn, ale aj typografia a práca s fotografiami a ilustráciami. Víťaz je oprávnený používať certifikát, logo a titul Podnikové médium roka. Vyhlásenie laureátov v kategóriách podnikový magazín, podnikové noviny, audiovizuálna prezentácia, intranet, webové stránky, ale aj kategórie podnikový kalendár, časopisy neziskových, príspevkových a rozpočtových organizácií verejnej správy a kategórie podnikové brožúry bude vo štvrtok 25. apríla v Primaciálnom paláci v Bratislave na záver workshopu Ako zvýšiť čítanosť podnikových médií.

Pracovný seminár Ako zvýšiť čítanosť podnikových médií je venovaný atraktivite obsahu a formy firemných periodík. Zamýšľať sa nad touto témou budú spolu s editormi, redaktormi a marketérmi slovenských denníkov a vydavateľstiev účastníci workshopu, ktorý sa koná v rámci súťaže Podnikové médium roka 2005. Celodenné podujatie, ktoré sa uskutoční pod odbornou gesciou Fakulty masmediálnej komunikácie (FMK) Univerzity Cyrila a Metoda (UCM) v Trnave, sa pripravuje na štvrtok, 25. apríla v Primaciálnom paláci v Bratislave. O optimálnej úprave redakčných materiálov na ňom budú hovoriť editor ekonomickej redakcie denníka Pravda Juraj Kantorík a editorka denníka Nový Čas Júlia Kováčová. Web&content manažment konzultant z Katedry masmediálnej komunikácie FMK UCM v Trnave Peter Murár predstaví web, ako nástroj budovania komunít. Na tému osobnosti a pozitívneho imidžu autora i dôležitosti spätnej väzby bude prednášať novinárka a pedagogička Hana Pravdová. Bývalý marketingový riaditeľ Spoločnosti 7plus a supervízor v oblasti podnikového média Tomáš Rosputinský vysvetlí filozofiu podnikového média. Seminár bude moderovať prodekan FMK UCM Marián Matyáš. Na záver workshopu odborná porota vyhlási výsledky súťaže Podnikové médium roka 2005. Prihlášky sa do workshopu dá do 21. apríla. Informácie poskytuje webová stránka http://www.podnikovemedium.sk.

Odborná porota je zložená z: Jozefa Vatrála, profesora Fakulty žurnalistiky Univerzity Komenského v Bratislave, Mariána Matyáša, prodekana FMK UCM v Trnave, Juraja Kantoríka, ekonomického redaktora denníka Pravda, Ing. Petry Nemcovej, obchodnej riaditeľky Slovakia Online, Jozefa Bednára, PR managera Slovenského rozhlasu, Radeka Vlašiča, nezávislého vývojára SW z ČR, Jeny Šimkovej, reklamnej fotografky, Petra Sereša, konateľa Larus and Lebrandt, Jany Špankovej, hovorkyne Kancelárie ombudsmana SR a Moniky Kozelovej, riaditeľky súťaže, z Klubu podnikových médií.


Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Rastie nám pokrivená generácia?
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 13 703
  2. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 10 584
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 10 198
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 759
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 284
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 604
  7. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 532
  8. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 406
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 256
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 850

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Peter Sagan: Superstar made in Slovakia

Začínal na sestrinom bicykli, dnes zarába šesť miliónov ročne. Príbeh najlepšieho cyklistu planéty.

ŠPORT

Peter Sagan: Superstar made in Slovakia

Začínal na sestrinom bicykli, dnes zarába šesť miliónov ročne.

SVET

Minúta po minúte: Choďte a voľte, vyzval nemecký prezident

Schulz už odovzdal hlas, Merkelová pôjde k urnám poobede.

Neprehliadnite tiež

Domov

Slovenčinu by sa podľa Ravasza mali deti z menšín učiť ako druhý jazyk

Most-Híd už pred rokmi žiadal, aby sa slovenčina v maďarských školách učila ako cudzí jazyk.

Domov

Študenti pripravili na pondelok tretí protikorupčný pochod

Organizátori pozvali aj premiéra Roberta Fica. Vodiči musia rátať s obmedzeniami.

Domov

Aké stíhačky môže kúpiť Slovensko a ktoré ponuky sú nereálne?

Rozhodovať sa bude len medzi gripenmi a stíhačkami F-16. Analytik by radšej bral menej kusov, ale modernejších lietadiel