SME

Po havárii AN-24 prestalo armáde dôverovať 9 % ľudí

BRATISLAVA 20. apríla (SITA) - Po januárovej najväčšej leteckej havárii v histórii slovenskej armády prestalo dôverovať ozbrojeným silám 9,4 percenta občanov. Vyplýva to z prieskumu verejnej mienky, ktorý ...

BRATISLAVA 20. apríla (SITA) - Po januárovej najväčšej leteckej havárii v histórii slovenskej armády prestalo dôverovať ozbrojeným silám 9,4 percenta občanov. Vyplýva to z prieskumu verejnej mienky, ktorý pre rezort obrany urobilo vo februári Národné osvetové centrum v Bratislave na reprezentatívnej vzorke 1 178 respondentov. Ozbrojeným silám aj po leteckej havárii dôveruje 66 percent oslovených. Úplne OS SR dôveruje 16 percent oslovených a skôr im dôveruje 50 percent respondentov. Na druhej strane OS SR vôbec nedôveruje 5 percent občanov a skôr im nedôveruje 21 percent oslovených. K otázke sa nevedelo vyjadriť osem percent oslovených.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Respondenti tiež odpovedali na otázku, či by mal rezort obrany prednostne kúpiť nové lietadlo pre OS SR, ktoré by stálo niekoľko 100 miliónov korún. Podľa 36,3 percent občanov by sa malo nové lietadlo určite kúpiť. Ďalších 18,4 percent oslovených si myslí , že by sa malo kúpiť, ale ak je také drahé, tak by sa s nákupom malo počkať. Podľa 26,3 percent oslovených by sa situácia mala riešiť inak ale nevie ako. Deväť a pol percenta respondentov zastáva názor, že by sa mala situácia riešiť inak a nie nákupom lietadla. Na otázku nevedelo odpovedať alebo sa o tému nezaujíma 9,5 percent oslovených.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 12 848
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 5 585
  3. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 4 839
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 236
  5. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 3 180
  6. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 151
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 716
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy? 2 282
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Patrik Lamper (Košice) v súboji s Dávidom Okoličánym (Nitra). Vo finále Tipos extraligy sa očakáva dlhá séria a výborný hokej.

Finálová séria sa začína v piatok v Košiciach.


Ondrej Rusnák
Juraj Slafkovský sa so spoluhráčmi z Montreal Canadiens teší po strelenom góle.

Pozrite si dvojice a program 1. kola play-off NHL. Vo vyraďovacej časti si môže zahrať 6 Slovákov.


TASR
Harry Maguire oslavuje víťazný gól v odvete štvrťfinále Európskej ligy Manchester United - Olympique Lyon (5:4).

Na Old Trafforde padlo deväť gólov.


Sidney Crosby (vľavo) a Alexander Ovečkin v zápase NHL Pittsburgh Penguins - Washington Capitals.

Nepostupujúci Rangers vynuloval Tampu s Černákom.


a 1 ďalší
SkryťZatvoriť reklamu