SME

Podľa Bugára chce SMK získať minimálne 10 percent hlasov

KOMÁRNO 13. mája (SITA) - Desať percent voličských hlasov je minimum, čo chce Strana maďarskej koalície získať v júnových parlamentných voľbách. "Všetko nad 10 percent je už dobrý výsledok a čím väčšie ...

KOMÁRNO 13. mája (SITA) - Desať percent voličských hlasov je minimum, čo chce Strana maďarskej koalície získať v júnových parlamentných voľbách. "Všetko nad 10 percent je už dobrý výsledok a čím väčšie percentá, tým budeme šťastnejší." Konštatoval to na tlačovej besede po skončení kongresu predseda SMK Béla Bugár. Dodal, že SMK ale nechce byť vo vláde za každú cenu. "Ak v budúcom programovom vyhlásení vlády sa prejavia aj naše ciele, potom môžeme hovoriť, či do vlády áno, alebo nie," dodal. Dôležité bude podľa Bugára tiež poznanie, aké osoby budú iné strany navrhovať do vlády a iných orgánov. Predseda SMK zopakoval, že ak sa výrazne nezmenia preferencie, jedna z dvojice Smer-SD alebo ĽS-HZDS bude musieť byť vo vláde.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

SMK podľa svojho predsedu vie najlepšie spolupracovať s SDKÚ-DS a KDH. Zároveň poznamenal, že ani jedna strana nemá vo svojom programe body týkajúce sa menšín, ktoré má SMK. Pripomenul tiež, že práve SDKÚ a čiastočne aj KDH brzdili prijatie zákona o financovaní menšinových kultúr. Bugár verí, že SMK svojim programom osloví aj slovenských voličov. Na rozdiel od ostatných strán má totiž program aj pre menšiny a silný regionálny program. Na zmiešaných územiach získala SMK aj v minulosti okolo troch percent slovenských hlasov. Predpokladám, že hlasy slovenských voličov získame aj teraz, dodal.

Kongres SMK dnes jednomyseľne schválil volebný program strany a odštartoval volebnú kampaň.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 902
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 473
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 5 245
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 574
  5. Plátené tašky a opakované použitie 3 844
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 205
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 096
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 827
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Coco Gauffová a Aryna Sabalenková po finále Roland Garros 2025.

Finalistky Roland Garros sa museli vysporiadať s náročnými podmienkami.


Albert Šimek
Martin Dúbravka v drese Slovenska.

Pozrite si zostavy zápasu Grécko - Slovensko v prípravnom futbalovom zápase.


Slovenská cyklistka Viktória Chladoňová.

Slovenská cyklistka je v celkovej klasifikácii v TOP 10.


Brankár Jaroslav Janus si preberá ocenenie pre najlepšieho hráča play-off po 7. zápase finále play-off Tipos extraligy medzi HC Košice a HK Nitra.

V drese Košíc odohral uplynulé tri sezóny, počas ktorých tímu pomohol ku dvom majstrovským titulom.


TASR
SkryťZatvoriť reklamu