STV ZVEREJNÍ POLITICKÉ SUBJEKTY, KTORÉ PREJAVILI ZÁUJEM O NÁKUP POLITICKEJ REKLAMY V STREDU - AŽ PO UPLYNUTÍ LEHOTY

O politickú reklamu v SRo má zatiaľ záujem 12 strán

BRATISLAVA 22. mája (SITA) - Do dnešného dňa si nárok na politickú reklamu v Slovenskom rozhlase (SRo) uplatnilo 12 politických subjektov, ktoré kandidujú v júnových parlamentných voľbách. Ako ďalej agentúru ...

BRATISLAVA 22. mája (SITA) - Do dnešného dňa si nárok na politickú reklamu v Slovenskom rozhlase (SRo) uplatnilo 12 politických subjektov, ktoré kandidujú v júnových parlamentných voľbách. Ako ďalej agentúru SITA informovala tlačová tajomníčka SRo Adriana Jobbiková, ide o HZDS-ĽS, SNS, SĽS, SMK, Nádej, stranu Prosperita, SDKÚ-DS, KSS, Smer-SD, ANO, KDH, HZD. Tieto politické subjekty si podľa zákona uplatnili nárok na politickú reklamu v SRo. Jobbiková zároveň pripomenula, že zoznam nemusí byť kompletný, keďže strany môžu prejaviť záujem o politickú reklamu v rozhlase ešte aj dnes.

Ako pre agentúru SITA povedal člen manažmentu Slovenskej televízie (STV) Branislav Zahradník, údaje o záujemcoch o nákup vysielacieho času na politickú reklamu zverejnia v stredu - až po uplynutí lehoty, dokedy môžu politické subjekty prejaviť o ňu záujem.

SRo a STV, rovnako ako vysielatelia s licenciou, musia vyhradiť zo zákona na politickú reklamu maximálne 10 hodín. To v praxi znamená, že ak niektoré zo strán neprejavia o politickú reklamu záujem, odvysiela sa menej politickej reklamy. Pritom platí, že pre jeden politický subjekt môže vysielateľ vyhradiť spolu najviac 30 minút politickej reklamy. Médiá musia, tak v prípade politickej reklamy ako aj predvolebných diskusií, zabezpečiť, aby boli vysielacie časy rovnomerne rozdelené medzi kandidujúce politické strany a koalície tak, aby žiadna nebola znevýhodnená. Politická reklama musí byť zreteľne označená a oddelená od ostatných relácií oznamom, že ide o platené vysielanie. Vo vysielaní STV, SRo a súkromných médií si ju platia kandidujúce politické subjekty. Ceny za vysielanie politickej reklamy si stanovujú vysielatelia sami. Predvolebná kampaň v médiách a s ňou aj vysielanie politickej reklamy začína v sobotu, 27. mája.


Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy
  2. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  3. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  4. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  5. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  6. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family
  7. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji
  8. Inteligencia vo všetkom
  9. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo
  10. Continental spúšťa dlhodobý test pneumatík s vodičmi z Facebooku
  1. Ako efektívne využiť podlahové kúrenie?
  2. Samsung Galaxy S8: smartfón s výnimočným displejom
  3. Túžite byť matkou, ale nedarí sa? Poďme hľadať dôvody!
  4. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy
  5. Ako sa menila obľúbená bratislavská štvrť
  6. Nové investičné projekty v Schladmingu s výhľadom na zjazdovku
  7. Podľa M. Borguľu je práca mestskej polície slabá a nedôsledná
  8. Znížená sadzba pri pôžičke v mBank už len štyri dni
  9. Odborníci poradia, komu sa oplatí využívať obnoviteľné zdroje
  10. Katarína (28): Z bývania na Nobelovej mám dobrý pocit
  1. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy 9 399
  2. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie 8 461
  3. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne 7 617
  4. Šokujúce: ako sa každý Slovák dokáže ľahko naučiť po anglicky 7 387
  5. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji 6 003
  6. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy? 5 562
  7. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family 4 827
  8. Ako sa menila obľúbená bratislavská štvrť 3 092
  9. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz 2 562
  10. 5 krokov k vlastnému bývaniu 2 546

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Golfoval viac, tweetoval najviac (píše Ben Cunningham)

Trump má po 100 dňoch vlády 44-percentnú popularitu. Sad!

KOMENTÁRE

Z celého sveta: Ako sa karikaturisti smiali z Donalda Trumpa

Karikatúry Trumpa z celého sveta.

PLUS

Najmladší pivovar na Slovensku má rozlohu dvojizbového bytu

Najmenší, ale najdlhšie budovaný.

Neprehliadnite tiež

V niekoľkých okresoch stále platí výstraha pred povodňou

V okresoch Komárno, Galanta, Šaľa, Tvrdošín a Liptovský Mikuláš stále platí výstraha prvého stupňa pred povodňou.

Komisárke pre ľudí so zdravotným postihnutím prišli vlani stovky podaní

Zuzana Stavrovská navrhuje zlepšenia pre viacero oblastí.

Štátny tajomník: Bezpečnostná stratégia je dobrá, treba ju však aktualizovať

Lukáš Parízek dúfa, že nová stratégia sa nestane predmetom sporu.

Sme rodina navrhuje pre dlžníkov exekučnú amnestiu

Opustenie úrokov a zastavenie exekúcie navrhuje Sme rodina pre občanov, ktorí splatia svoj dlh.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop