SME

Na TV JOJ volebné vydania BOX-u a Sedmičky od 30. mája

BRATISLAVA 26. mája (SITA) - Do predvolebného informovania sa prostredníctvom špeciálnych diskusií zapojí aj televízia JOJ. Ako agentúru SITA informoval hovorca TV JOJ Ľudovít Tóth, počas volebnej kampane, ...

BRATISLAVA 26. mája (SITA) - Do predvolebného informovania sa prostredníctvom špeciálnych diskusií zapojí aj televízia JOJ. Ako agentúru SITA informoval hovorca TV JOJ Ľudovít Tóth, počas volebnej kampane, ktorá sa podľa zákona začne v sobotu 27. mája, pripravili špeciálne vydania nedeľnej diskusnej relácie Sedmička (od 11:30) s Annou Vargovou ako i utorkový BOX (od 21:00) s Veronikou Tóthovou. "Účastníci sa vyberali podľa požiadaviek dramaturgie na jednotlivé relácie, časových možností pozvaných účastníkov a relevantnosti politických strán, ktoré pozvaní účastníci reprezentujú," uviedol Tóth k výberu zástupcov vo voľbách kandidujúcich politických strán do diskusií. Ako doplnil, v BOX-e budú 30. mája diskutovať zástupcovia SMK a SF, 6. júna KDH a ĽS-HZDS a 13. júna SDKÚ-DS a Smer-SD. Hosťami najbližšej nedeľnej Sedmičky budú 28. mája Robert Kaliňák (Smer-SD) a Daniel Lipšic (KDH), 4. júna sa v nej stretnú Robert Fico (Smer-SD) a Mikuláš Dzurinda (SDKÚ-DS) a 11. júna Vladimír Mečiar (ĽS-HZDS) a Pavol Hrušovský (KDH).

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

"Politickú reklamu v TV JOJ si dodnes zakúpili strany Smer-SD, KSS a ANO, pričom ich kampane pobežia od 11. do 17. júna," uviedol ďalej pre agentúru SITA Tóth. Zaujímavosťou podľa neho v tejto súvislosti je, že KSS si v TV JOJ kúpila iba jeden spot, a to na deň volieb. Cenové rozpätie za politické spoty v televízii JOJ je od 20-tisíc korún do 100-tisíc korún.

Špeciálne diskusie k júnovým predčasným voľbám ponúknu po prvýkrát aj súkromné televízie. Túto možnosť im dal nový zákon o voľbách do Národnej rady (NR) SR, ktorý umožnil vysielateľom na základe licencie, teda všetkým súkromným televíziám aj rádiám zapojiť sa do predvolebnej kampane a vysielať predvolebné diskusie a predávať politickú reklamu.

Podľa zákona o voľbách musia verejnoprávne médiá, ako aj súkromné vyhradiť na politickú reklamu maximálne 10 hodín vysielacieho času. Pre všetky médiá platí, že pre jeden politický subjekt môžu vyhradiť najviac 30 minút politickej reklamy. Ak o nákup politickej reklamy neprejavia záujem všetky kandidujúce strany, bude reklamy menej ako 10 hodín. Rovnaký čas - 10 hodín musia médiá venovať aj diskusiám. Súkromné médiá diskusie k voľbám ponúknuť môžu, ale ich zaradenie do programovej štruktúry musela schváliť RVR. RVR tento týždeň schválila projekty diskusií k voľbám, ktoré jej predložili televízia Markíza, televízia JOJ a Nautik TV. Ešte predtým licenčná rada odobrila projekt diskusií so zástupcami politických subjektov, ktoré kandidujú v parlamentných voľbách, aj banskobystrickej televízii AZTV, informoval riaditeľ kancelárie RVR Andrej Holák.

SkryťVypnúť reklamu

Predčasné voľby do NR SR budú 17. júna a po prvý raz iba v jeden deň - v sobotu. Volebné miestnosti sa otvoria o 7:00 a zatvoria o 22:00. Starosta obce môže ich začiatok posunúť o dve hodiny.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 549
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 8 347
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 010
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 337
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 3 449
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 3 172
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 925
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 343
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Ilustračné foto.

Jedno krmovisko bude len 50 metrov od chodníka.


31
Šimon Nemec oslavuje víťazný gól v treťom zápase play-off.

Tímy so Slovákmi znížili stav sérií na 1:2.


a 1 ďalší 1
Pápež František.

Štátny smútok bude čoskoro treba vyhlásiť aj v súvislosti s našou prírodou.


4
Dobré ráno Sobota so Zuzanou Kovačič Hanzelovou a Jakubom Filom.

Fico pripúšťa zmeny v transakčnej dani.


a 2 ďalší

Sportnet

Slovenský brankár Adam Húska, Dávid Mudrák (Slovensko) a Daniel Kurovský (Česko) počas prípravného zápasu Česká republika - Slovensko.

Šéf zväzu sa vyjadril aj k absencii viacerých starších hráčov.


TASR
Július Hudáček v bránke Kolín Haie.

Hokejisti Eisbärenu získali svoj jedenásty titul.


Radosť hráčov Nice.

Nice bojuje o druhú priečku v súťaži, na Marseille stráca už len jeden bod.


Slovenský futbalista Leo Sauer vo farbách holandského NAC Breda.

Toľko gólov nedal žiadny Slovák pod dvadsať.


SkryťZatvoriť reklamu