LICENČNÁ RADA SCHVÁLILA K VOĽBÁM PROJEKTY DISKUSIÍ, KTORÉ JEJ PREDLOŽILI OKREM MARKÍZY AJ TV JOJ, NAUTIK TV A BANSKOBYSTRICKÁ TELEVÍZIA AZTV

Na TV JOJ volebné vydania BOX-u a Sedmičky od 30. mája

BRATISLAVA 26. mája (SITA) - Do predvolebného informovania sa prostredníctvom špeciálnych diskusií zapojí aj televízia JOJ. Ako agentúru SITA informoval hovorca TV JOJ Ľudovít Tóth, počas volebnej kampane, ...

BRATISLAVA 26. mája (SITA) - Do predvolebného informovania sa prostredníctvom špeciálnych diskusií zapojí aj televízia JOJ. Ako agentúru SITA informoval hovorca TV JOJ Ľudovít Tóth, počas volebnej kampane, ktorá sa podľa zákona začne v sobotu 27. mája, pripravili špeciálne vydania nedeľnej diskusnej relácie Sedmička (od 11:30) s Annou Vargovou ako i utorkový BOX (od 21:00) s Veronikou Tóthovou. "Účastníci sa vyberali podľa požiadaviek dramaturgie na jednotlivé relácie, časových možností pozvaných účastníkov a relevantnosti politických strán, ktoré pozvaní účastníci reprezentujú," uviedol Tóth k výberu zástupcov vo voľbách kandidujúcich politických strán do diskusií. Ako doplnil, v BOX-e budú 30. mája diskutovať zástupcovia SMK a SF, 6. júna KDH a ĽS-HZDS a 13. júna SDKÚ-DS a Smer-SD. Hosťami najbližšej nedeľnej Sedmičky budú 28. mája Robert Kaliňák (Smer-SD) a Daniel Lipšic (KDH), 4. júna sa v nej stretnú Robert Fico (Smer-SD) a Mikuláš Dzurinda (SDKÚ-DS) a 11. júna Vladimír Mečiar (ĽS-HZDS) a Pavol Hrušovský (KDH).

"Politickú reklamu v TV JOJ si dodnes zakúpili strany Smer-SD, KSS a ANO, pričom ich kampane pobežia od 11. do 17. júna," uviedol ďalej pre agentúru SITA Tóth. Zaujímavosťou podľa neho v tejto súvislosti je, že KSS si v TV JOJ kúpila iba jeden spot, a to na deň volieb. Cenové rozpätie za politické spoty v televízii JOJ je od 20-tisíc korún do 100-tisíc korún.

Špeciálne diskusie k júnovým predčasným voľbám ponúknu po prvýkrát aj súkromné televízie. Túto možnosť im dal nový zákon o voľbách do Národnej rady (NR) SR, ktorý umožnil vysielateľom na základe licencie, teda všetkým súkromným televíziám aj rádiám zapojiť sa do predvolebnej kampane a vysielať predvolebné diskusie a predávať politickú reklamu.

Podľa zákona o voľbách musia verejnoprávne médiá, ako aj súkromné vyhradiť na politickú reklamu maximálne 10 hodín vysielacieho času. Pre všetky médiá platí, že pre jeden politický subjekt môžu vyhradiť najviac 30 minút politickej reklamy. Ak o nákup politickej reklamy neprejavia záujem všetky kandidujúce strany, bude reklamy menej ako 10 hodín. Rovnaký čas - 10 hodín musia médiá venovať aj diskusiám. Súkromné médiá diskusie k voľbám ponúknuť môžu, ale ich zaradenie do programovej štruktúry musela schváliť RVR. RVR tento týždeň schválila projekty diskusií k voľbám, ktoré jej predložili televízia Markíza, televízia JOJ a Nautik TV. Ešte predtým licenčná rada odobrila projekt diskusií so zástupcami politických subjektov, ktoré kandidujú v parlamentných voľbách, aj banskobystrickej televízii AZTV, informoval riaditeľ kancelárie RVR Andrej Holák.

Predčasné voľby do NR SR budú 17. júna a po prvý raz iba v jeden deň - v sobotu. Volebné miestnosti sa otvoria o 7:00 a zatvoria o 22:00. Starosta obce môže ich začiatok posunúť o dve hodiny.


Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  3. Rastie nám pokrivená generácia?
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 13 703
  2. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 10 584
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 10 198
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 759
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 284
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 604
  7. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 532
  8. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 406
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 256
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 850

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Peter Sagan: Superstar made in Slovakia

Začínal na sestrinom bicykli, dnes zarába šesť miliónov ročne. Príbeh najlepšieho cyklistu planéty.

ŠPORT

Peter Sagan: Superstar made in Slovakia

Začínal na sestrinom bicykli, dnes zarába šesť miliónov ročne.

SVET

Minúta po minúte: Choďte a voľte, vyzval nemecký prezident

Schulz už odovzdal hlas, Merkelová pôjde k urnám poobede.

Neprehliadnite tiež

Domov

Chrípková sezóna sa blíži, chrániť sa možno očkovaním

Vakcína proti chrípke poskytne spoľahlivú ochranu.

Domov

Slovenčinu by sa podľa Ravasza mali deti z menšín učiť ako druhý jazyk

Most-Híd už pred rokmi žiadal, aby sa slovenčina v maďarských školách učila ako cudzí jazyk.

Domov

Študenti pripravili na pondelok tretí protikorupčný pochod

Organizátori pozvali aj premiéra Roberta Fica. Vodiči musia rátať s obmedzeniami.