BRATISLAVA 29. mája (SITA) - Cenu Via Bona Slovaka za filantropiu pre spoločensky zodpovedné firmy a podnikateľov za rok 2005 získala v kategórii veľkých podnikov spoločnosť Orange Slovakia, ktorá tak obhájila svoje minuloročné prvenstvo. Hlavnú cenu pre malé a stredné podniky si odniesla spoločnosť ANASOFT APR, s.r.o. Víťazom kategórie Cena za dlhodobé partnerstvo sa stala reklamná agentúra Soria & Grey. Cenu za podporu verejnoprospešnej činnosti v regióne získal Heineken Slovensko, a.s. Víťazstvo v kategórii Cena za odvahu podporiť inovatívny projekt si zaslúžila Západoslovenská energetika, a.s. Čestné uznanie za mediálny prínos k rozvoju firemnej filantropie si odniesla redaktorka Slovenskej televízie Katarína Meščanová.
Šiesty ročník ocenenia Nadácie Pontis sa uskutočnil s podporou generálneho partnera, spoločnosti Citigroup a partnerov ocenenia U. S. Steel Košice, KPMG Slovensko a Design Factory. Na základe výsledkov individuálneho hodnotenia sa zo 43 hodnotených nominácií do druhého kola dostalo sedemnásť nominácií na víťazov. Z nich nezávislá hodnotiaca komisia 18. mája určila víťazov v každej kategórii.
Agentúru SITA informovala programová koordinátorka nadácie Pontis Andrea Gajdošová.