SME

Aliancia Fair-play: Strany míňajú viac ako priznávajú

BRATISLAVA 8. júna (SITA) - Strany investujú do volebnej kampane podstatne viac, ako priznávajú v predbežných správach pre ministerstvo financií. Konštatovala to dnes na tlačovej besede Zuzana Wienk z ...

BRATISLAVA 8. júna (SITA) - Strany investujú do volebnej kampane podstatne viac, ako priznávajú v predbežných správach pre ministerstvo financií. Konštatovala to dnes na tlačovej besede Zuzana Wienk z Aliancie Fair-play.

V správach často chýbajú podrobné údaje, ako je cena za grafický návrh, produkciu, réžiu a pod. Pri monitorovaní billboardov a reklamy v médiách spoločnosťou TNS sa zistilo, že uvádzané ceny sú poddimenzované.

Michal Ruttkay z Klubu reklamných agentúr konštatoval, že strany majú zjavne dobrých obchodníkov, ktorých by uvítali aj oni vo svojich firmách, pretože dokážu neuveriteľne stlačiť ceny. Napríklad Smer-SD natočil video za 400 korún, Aliancia nového občana dokázala urobiť jeden míting so sálou a programom za 45-tisíc a SDKÚ-DS v správe tvrdí, že reprezentačné CD, ktoré masovo rozdáva na mítingoch, ju dokopy stálo 45-tisíc. Nepíše však, v akom náklade ho dalo vyrobiť. Ak by to bolo 10 000 kusov, jedno CD aj so zaplatením tantiém spevákom by vyšlo na 4,50 Sk.

Za marec, apríl a máj investovalo do billboardovej kampane a kampane v tlačených médiách najviac SDKÚ-DS – vyše sedem miliónov, Smer-SD a Slobodné fórum prekročilo šesť miliónov, ĽS-HZDS päť miliónov a Prosperita Slovenska štyri milióny. Najmenej zaplatilo OKS – 50-tisíc Sk. Tieto sumy sú odvodené z oficiálnych cien jednotlivých firiem.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Čo bude toto leto in?
  2. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 135
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 808
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 161
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 3 751
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 231
  6. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 065
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 062
  8. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 3 009
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Ilustračné foto

Ministerstvo vnútra nechce ukázať ich výstupy.


53
Pápež Lev XIV. pred inauguračnou omšou.

Lev XIV. sľúbil, že vynaloží všetko úsilie.


35
Mestský úrad Čadca.

Najväčšieho dlžníka domáci asi nepoznajú.


2
Predseda Hlasu Matúš Šutaj Eštok.

Prečítajte alebo vypočujte si najdôležitejšie správy.


3

Sportnet

Mikael Granlund, Jason Robertson a Jason Marchment oslavujú gól

Tromi bodmi zažiaril Seguin


TASR
Tréner Totenhamu  Ange Postecoglou oslavuje.

Kto by povedal, že klesnú tak hlboko?


Vizualizácia nového štadióna.

V Brezne má vzniknúť športový stánok kategórie UEFA 3.


Alexandros Kyziridis sa raduje z gólu.

V najvyššej slovenskej súťaži odohral 25 zápasov a strelil 15 gólov, čo je v histórii klubu najviac v jednej prvoligovej sezóne.


TASR
SkryťZatvoriť reklamu