Bratislava 14. júna (TASR) - Líder Smeru-SD Robert Fico dostal v poslednom týždni pred voľbami najväčší mediálny priestor - 34 minút v elektronických médiách. Nasleduje predseda SNS Ján Slota, ktorý dostal v elektronických médiách 24,43 minút a tretí je šéf KDH Pavol Hrušovský s 21,08 minútami.
Vyplýva to z analýzy spoločnosti Newton IT, ktorá v období od 5. do 11. júna monitorovala vybrané elektronické médiá.
Predseda vlády a SDKÚ Mikuláš Dzurinda dostal v elektronických médiách 15,17 minút a líder ĽS-HZDS Vladimír Mečiar 14,53 minút. Nasleduje šéf SMK Béla Bugár s 11,41 minútami a šéfka Slobodného fóra Zuzana Martináková s 1,05 minútami.
Fico sa vyjadroval v deviatich reláciách v najväčšom počte - 155 priamych vstupov. Slota vystúpil v 12 reláciách, mal 126 vstupov a najväčší priestor dostal v relácii televízie Markíza SITO. Viac ako 21 minút dostal Hrušovský, ktorý vystúpil v šiestich reláciách v 144 priamych vstupoch. Súčasný premiér Dzurinda vystúpil v ôsmich reláciách, mal 52 priamych vystúpení a líder ĽS-HZDS Mečiar sa objavil v piatich spravodajských a publicistických reláciách, mal 68 priamych vstupov. Bugár získal viac ako 11 minút, mal 78 priamych vstupov a Martináková vystúpila v piatich spravodajských reláciách a mala sedem priamych vstupov.