Hneď po uzatvorení volebných miestností v sobotu o 22.00 však zverejní agentúra MVK výsledky tzv. exit pollov. Ako ľudia volili bude pre televíziu Markíza zisťovať priamo od voličov opúšťajúcich volebné miestnosti.
Podľa sociológa Pavla Haulíka chcú anketári osloviť okolo 15- až 16-tisíc respondentov.
Dáta z prieskumu vyhodnocuje aj agentúra Focus, jej šéf Ivan Dianiška zatiaľ nedokáže odhadnúť, či ich stihnú zverejniť do volieb.
Haulík si myslí, že prieskumy môžu ovplyvniť voličov strán, ktoré sú na hranici 5 percent alebo pod ňou. Niektorí z nich by sa totiž mohli rozhodnúť hlasovať inak, aby ich hlas neprepadol. Sondáže by mohli mať vplyv aj v prípade, že by naznačovali výrazné víťazstvo jednej strany. V takomto prípade by mohli primať niektorých potenciálnych nevoličov, aby hlasovať prišli. "Slováci nemajú radi, keď niekto príliš vyhráva."