Bratislava 22. marca (TASR) - Nádejní slovenskí hudobníci vo veku od 15 do 30 rokov sa môžu prihlásiť do súťaže Coca-Cola Pop Star, ktorej druhý ročník sa v tých dňoch začína na Slovensku. Víťaz podujatia získa možnosť nahrať a vydať vlastný hudobný album a s pomocou organizátorov súťaže ho bude môcť uviesť na trh.
Anton Bódis zo spoločnosti Coca-Cola Slovakia dnes TASR informoval, že akcia je určená všetkým ľuďom, ktorí chcú vyskúšať svoj talent, interpretačné schopnosti a získať si tak srdcia slovenských fanúšikov. Súčasťou prezentácie platne nového víťaza bude koncert finalistov súťaže, pričom niektoré piesne majú byť nasadené aj do vysielania viacerých rozhlasových staníc, napríklad do Fun rádia, Rock FM Rádia, N-Rádia, Rádia Dúha, Rádia Frontinus, Flash Rádia či Rádia Kiks.
Podmienkou účasti v súťaži je zaslanie nahrávky minimálne dvoch vlastných skladieb na bratislavskú adresu vydavateľskej spoločnosti Sony Music Bonton. Uzávierka prihlášok bude 30. apríla. Finalistov vyberie odborná porota a tí sa publiku naživo predstavia 15. mája. Okrem celkového víťaza organizátori niektorému z účastníkov udelia aj titul Media Star, o ktorom rozhodnú novinári. Navyše je pripravené ocenenie Internet Star.
Do prvého ročníka akcie sa podľa Bódisa prihlásilo viac ako 200 mladých interpretov, pričom víťazom sa stala bratislavská skupina Seven Days To Winter. Ich skladba Fantastic People bola hitom minuloročného leta a niekoľko týždňov sa držala na vrchole rebríčka najhranejších skladieb spomedzi slovenských umelcov. Skupina aj vďaka nej získala ocenenie Aurel 2001 za objav roku.