SME

Najčítanejší denník je naďalej Nový Čas

BRATISLAVA 20. júna (SITA) - Najčítanejším celoštátnym denníkom je naďalej Nový Čas s čítanosťou 26 percent, čo predstavuje skoro 1,1 milióna čitateľov. Vyplýva to z prieskumu Median SK, Market & Media ...

BRATISLAVA 20. júna (SITA) - Najčítanejším celoštátnym denníkom je naďalej Nový Čas s čítanosťou 26 percent, čo predstavuje skoro 1,1 milióna čitateľov. Vyplýva to z prieskumu Median SK, Market & Media & Lifestyle - TGI, 1. vlna 2006, ktorý sa uskutočnil od 2. januára do 23. apríla. Na prieskume sa zúčastnilo 2 291 obyvateľov SR vo veku 14 až 79 rokov. Druhý v poradí je denník Pravda s 10 percentami a tretí denník Sme, ktorý má, rovnako ako v predošlej vlne prieskumu, 9 percentnú čítanosť. Nasleduje denník Šport so 6 percentami a päticu najčítanejších celoštátnych denníkov uzatvára Korzár s čítanosťou 5 percent. Celková čítanosť celoštátnych denníkov oproti predchádzajúcej vlne (od 15. augusta do 4. decembra 2005) klesla o štyri percentá a podľa prieskumu čítalo posledné vydanie celoštátneho denníka 48 percent populácie. Z odpovedí respondentov tiež vyplýva, že celoštátny denník čítalo za posledných 14 dní aspoň raz 91 percent populácie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Medzi týždenníkmi si svoju prvú pozíciu udržal s 15-percentnou čítanosťou týždenník Plus 7 dní, zhodne po 9 percent čítanosti získali týždenníky Markíza - spoločenský týždenník a Nový Čas pre ženy. Týždenník Báječná žena si oproti minulej vlne prieskumu zvýšil čítanosť a s 8 percentami sa umiestnil na štvrtom mieste. Rovnako 8-percentnú čítanosť dosiahol aj Život. Týždenníky si prelistuje alebo prečíta spolu 62 percent populácie. Oproti predošlej, 3. minuloročnej vlne prieskumu, tak čítanosť týždenníkov narástla o 2 percentá.

Dvojtýždenníky číta oproti predchádzajúcemu prieskumu o jedno percento viac, spolu 18 percent populácie SR vo veku 14 až 79 rokov. Najčítanejším dvojtýždenníkom je so 6 percentami Tele plus, druhý je s 3 percentami titul Žena a život a za nimi sú zhodne s 2-percentnou čítanosťou dvojtýždenníky Relax, Stop a Teleprogram.

SkryťVypnúť reklamu

Mierny, jednopercentný nárast zaznamenala oproti predchádzajúcej vlne prieskumu čítanosť mesačníkov, ktoré číta 59 percent populácie. Medzi mesačníkmi vedie časopis Zdravie s 13 percentami, druhý je mesačník Eva s 10 percentami a za ním Emma s 9 percentami. Záhradkár dosiahol čítanosť 7 percent a prvú päticu uzatvára s 5 percentami mesačník Minikrížovky.

Agentúru SITA o prieskume Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI, 1. vlna 2006 informovala Linda Kleinertová z MEDIAN SK.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  3. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  2. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  3. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  4. Zvieratá presne vedia, aké bude počasie
  5. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  6. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  7. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať?
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 8 341
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 6 213
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 4 948
  4. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 4 371
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 3 964
  6. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 3 844
  7. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 864
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 2 432
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu