PRIESKUM MARKET & MEDIA & LIFESTYLE - TGI, 1. VLNA 2006

Najčítanejší denník je naďalej Nový Čas

BRATISLAVA 20. júna (SITA) - Najčítanejším celoštátnym denníkom je naďalej Nový Čas s čítanosťou 26 percent, čo predstavuje skoro 1,1 milióna čitateľov. Vyplýva to z prieskumu Median SK, Market & Media ...

BRATISLAVA 20. júna (SITA) - Najčítanejším celoštátnym denníkom je naďalej Nový Čas s čítanosťou 26 percent, čo predstavuje skoro 1,1 milióna čitateľov. Vyplýva to z prieskumu Median SK, Market & Media & Lifestyle - TGI, 1. vlna 2006, ktorý sa uskutočnil od 2. januára do 23. apríla. Na prieskume sa zúčastnilo 2 291 obyvateľov SR vo veku 14 až 79 rokov. Druhý v poradí je denník Pravda s 10 percentami a tretí denník Sme, ktorý má, rovnako ako v predošlej vlne prieskumu, 9 percentnú čítanosť. Nasleduje denník Šport so 6 percentami a päticu najčítanejších celoštátnych denníkov uzatvára Korzár s čítanosťou 5 percent. Celková čítanosť celoštátnych denníkov oproti predchádzajúcej vlne (od 15. augusta do 4. decembra 2005) klesla o štyri percentá a podľa prieskumu čítalo posledné vydanie celoštátneho denníka 48 percent populácie. Z odpovedí respondentov tiež vyplýva, že celoštátny denník čítalo za posledných 14 dní aspoň raz 91 percent populácie.

Medzi týždenníkmi si svoju prvú pozíciu udržal s 15-percentnou čítanosťou týždenník Plus 7 dní, zhodne po 9 percent čítanosti získali týždenníky Markíza - spoločenský týždenník a Nový Čas pre ženy. Týždenník Báječná žena si oproti minulej vlne prieskumu zvýšil čítanosť a s 8 percentami sa umiestnil na štvrtom mieste. Rovnako 8-percentnú čítanosť dosiahol aj Život. Týždenníky si prelistuje alebo prečíta spolu 62 percent populácie. Oproti predošlej, 3. minuloročnej vlne prieskumu, tak čítanosť týždenníkov narástla o 2 percentá.

Dvojtýždenníky číta oproti predchádzajúcemu prieskumu o jedno percento viac, spolu 18 percent populácie SR vo veku 14 až 79 rokov. Najčítanejším dvojtýždenníkom je so 6 percentami Tele plus, druhý je s 3 percentami titul Žena a život a za nimi sú zhodne s 2-percentnou čítanosťou dvojtýždenníky Relax, Stop a Teleprogram.

Mierny, jednopercentný nárast zaznamenala oproti predchádzajúcej vlne prieskumu čítanosť mesačníkov, ktoré číta 59 percent populácie. Medzi mesačníkmi vedie časopis Zdravie s 13 percentami, druhý je mesačník Eva s 10 percentami a za ním Emma s 9 percentami. Záhradkár dosiahol čítanosť 7 percent a prvú päticu uzatvára s 5 percentami mesačník Minikrížovky.

Agentúru SITA o prieskume Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI, 1. vlna 2006 informovala Linda Kleinertová z MEDIAN SK.


Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Rastie nám pokrivená generácia?
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 14 020
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 10 282
  3. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 8 820
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 835
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 248
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 553
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 468
  8. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 370
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 236
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 766

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Peter Sagan: Superstar made in Slovakia

Začínal na sestrinom bicykli, dnes zarába šesť miliónov ročne.

ŠPORT

Peter Sagan: Superstar made in Slovakia

Začínal na sestrinom bicykli, dnes zarába šesť miliónov ročne.

SVET

Minúta po minúte: Choďte a voľte, vyzval nemecký prezident

Schulz už odovzdal hlas, Merkelová pôjde k urnám poobede.

Neprehliadnite tiež

Domov

Remišová: Ak bude treba, Kiska by sa mal za kauzu ospravedlniť

Obyčajní navrhujú sprísnenie majetkových priznaní.

Domov

Nukleárna vojna svetu nehrozí, myslí si František Šebej

Richard Sulík si myslí, že aj keby Severokórejčania Guam napadli, vojna nebude.

Domov

Chrípková sezóna sa blíži, chrániť sa možno očkovaním

Vakcína proti chrípke poskytne spoľahlivú ochranu.

Domov

Slovenčinu by sa podľa Ravasza mali deti z menšín učiť ako druhý jazyk

Most-Híd už pred rokmi žiadal, aby sa slovenčina v maďarských školách učila ako cudzí jazyk.