PRIESKUM MARKET & MEDIA & LIFESTYLE - TGI, 1. VLNA 2006

Najčítanejší denník je naďalej Nový Čas

BRATISLAVA 20. júna (SITA) - Najčítanejším celoštátnym denníkom je naďalej Nový Čas s čítanosťou 26 percent, čo predstavuje skoro 1,1 milióna čitateľov. Vyplýva to z prieskumu Median SK, Market & Media ...

BRATISLAVA 20. júna (SITA) - Najčítanejším celoštátnym denníkom je naďalej Nový Čas s čítanosťou 26 percent, čo predstavuje skoro 1,1 milióna čitateľov. Vyplýva to z prieskumu Median SK, Market & Media & Lifestyle - TGI, 1. vlna 2006, ktorý sa uskutočnil od 2. januára do 23. apríla. Na prieskume sa zúčastnilo 2 291 obyvateľov SR vo veku 14 až 79 rokov. Druhý v poradí je denník Pravda s 10 percentami a tretí denník Sme, ktorý má, rovnako ako v predošlej vlne prieskumu, 9 percentnú čítanosť. Nasleduje denník Šport so 6 percentami a päticu najčítanejších celoštátnych denníkov uzatvára Korzár s čítanosťou 5 percent. Celková čítanosť celoštátnych denníkov oproti predchádzajúcej vlne (od 15. augusta do 4. decembra 2005) klesla o štyri percentá a podľa prieskumu čítalo posledné vydanie celoštátneho denníka 48 percent populácie. Z odpovedí respondentov tiež vyplýva, že celoštátny denník čítalo za posledných 14 dní aspoň raz 91 percent populácie.

Medzi týždenníkmi si svoju prvú pozíciu udržal s 15-percentnou čítanosťou týždenník Plus 7 dní, zhodne po 9 percent čítanosti získali týždenníky Markíza - spoločenský týždenník a Nový Čas pre ženy. Týždenník Báječná žena si oproti minulej vlne prieskumu zvýšil čítanosť a s 8 percentami sa umiestnil na štvrtom mieste. Rovnako 8-percentnú čítanosť dosiahol aj Život. Týždenníky si prelistuje alebo prečíta spolu 62 percent populácie. Oproti predošlej, 3. minuloročnej vlne prieskumu, tak čítanosť týždenníkov narástla o 2 percentá.

Dvojtýždenníky číta oproti predchádzajúcemu prieskumu o jedno percento viac, spolu 18 percent populácie SR vo veku 14 až 79 rokov. Najčítanejším dvojtýždenníkom je so 6 percentami Tele plus, druhý je s 3 percentami titul Žena a život a za nimi sú zhodne s 2-percentnou čítanosťou dvojtýždenníky Relax, Stop a Teleprogram.

Mierny, jednopercentný nárast zaznamenala oproti predchádzajúcej vlne prieskumu čítanosť mesačníkov, ktoré číta 59 percent populácie. Medzi mesačníkmi vedie časopis Zdravie s 13 percentami, druhý je mesačník Eva s 10 percentami a za ním Emma s 9 percentami. Záhradkár dosiahol čítanosť 7 percent a prvú päticu uzatvára s 5 percentami mesačník Minikrížovky.

Agentúru SITA o prieskume Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI, 1. vlna 2006 informovala Linda Kleinertová z MEDIAN SK.


Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  2. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  3. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  4. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  5. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  6. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  7. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  8. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  1. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  2. Aj vy môžete mať pekný trávnik, poradí vám expert
  3. Výrobky, ktoré chutia a voňajú ako z domácej zabíjačky
  4. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  5. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  6. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  7. Každý štvrtý 70-tnik na Slovensku má cukrovku, pribúdajú mladší
  8. 5 hviezdičkové apartmány priamo na pobreží - Dubrovník
  9. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  10. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 16 075
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 11 036
  3. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy) 8 428
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 6 822
  5. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 367
  6. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 6 186
  7. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 5 826
  8. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 5 002
  9. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 4 665
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 3 725

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kotlebovcom po zrušení môžu siahnuť na majetok, pozrite sa na aký

Kotlebovcom sa po vstupe do banskobystrickej župy začalo dariť, kupovali autá aj domy.

SVET

Rakúska štátna tajomníčka: Teraz útočia na webe, zajtra v uliciach

Rakúsko pripravuje zákony o nenávistných prejavoch.

KOMENTÁRE

Netreba vedieť, čo je Kajínek. Z väznice vykročila celebrita (Schutzov týždeň)

Proti „ideám“ Sme rodina je šuvix aj nový „sociálny balík“ Smer-SNS-HíD.

Neprehliadnite tiež

Kotlebovcom po zrušení môžu siahnuť na majetok, pozrite sa na aký

Kotlebovcom sa po vstupe do banskobystrickej župy začalo dariť, kupovali autá aj domy.

Slováci by si radi zachovali pozíciu medzi Západom a Východom

V krajinách strednej a východnej Európy podpora NATO zaostáva za podporou pre EÚ.

Cirkev o podpore Kotlebu: takto sa kňazi nesmú správať

Konferencia biskupov Slovenska síce kritizuje verejnú podporu kňazov Kotlebovej strane, nehovorí o škodlivosti jej ideológie.

Slovensko má po 35 rokoch druhé národné plemeno oviec - slovenskú dojnú ovcu

Vyšľachtená je z pôvodných slovenských plemien a špecializovaných dojných plemien.