SME

Najčítanejší denník je naďalej Nový Čas

BRATISLAVA 20. júna (SITA) - Najčítanejším celoštátnym denníkom je naďalej Nový Čas s čítanosťou 26 percent, čo predstavuje skoro 1,1 milióna čitateľov. Vyplýva to z prieskumu Median SK, Market & Media ...

BRATISLAVA 20. júna (SITA) - Najčítanejším celoštátnym denníkom je naďalej Nový Čas s čítanosťou 26 percent, čo predstavuje skoro 1,1 milióna čitateľov. Vyplýva to z prieskumu Median SK, Market & Media & Lifestyle - TGI, 1. vlna 2006, ktorý sa uskutočnil od 2. januára do 23. apríla. Na prieskume sa zúčastnilo 2 291 obyvateľov SR vo veku 14 až 79 rokov. Druhý v poradí je denník Pravda s 10 percentami a tretí denník Sme, ktorý má, rovnako ako v predošlej vlne prieskumu, 9 percentnú čítanosť. Nasleduje denník Šport so 6 percentami a päticu najčítanejších celoštátnych denníkov uzatvára Korzár s čítanosťou 5 percent. Celková čítanosť celoštátnych denníkov oproti predchádzajúcej vlne (od 15. augusta do 4. decembra 2005) klesla o štyri percentá a podľa prieskumu čítalo posledné vydanie celoštátneho denníka 48 percent populácie. Z odpovedí respondentov tiež vyplýva, že celoštátny denník čítalo za posledných 14 dní aspoň raz 91 percent populácie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Medzi týždenníkmi si svoju prvú pozíciu udržal s 15-percentnou čítanosťou týždenník Plus 7 dní, zhodne po 9 percent čítanosti získali týždenníky Markíza - spoločenský týždenník a Nový Čas pre ženy. Týždenník Báječná žena si oproti minulej vlne prieskumu zvýšil čítanosť a s 8 percentami sa umiestnil na štvrtom mieste. Rovnako 8-percentnú čítanosť dosiahol aj Život. Týždenníky si prelistuje alebo prečíta spolu 62 percent populácie. Oproti predošlej, 3. minuloročnej vlne prieskumu, tak čítanosť týždenníkov narástla o 2 percentá.

Dvojtýždenníky číta oproti predchádzajúcemu prieskumu o jedno percento viac, spolu 18 percent populácie SR vo veku 14 až 79 rokov. Najčítanejším dvojtýždenníkom je so 6 percentami Tele plus, druhý je s 3 percentami titul Žena a život a za nimi sú zhodne s 2-percentnou čítanosťou dvojtýždenníky Relax, Stop a Teleprogram.

SkryťVypnúť reklamu

Mierny, jednopercentný nárast zaznamenala oproti predchádzajúcej vlne prieskumu čítanosť mesačníkov, ktoré číta 59 percent populácie. Medzi mesačníkmi vedie časopis Zdravie s 13 percentami, druhý je mesačník Eva s 10 percentami a za ním Emma s 9 percentami. Záhradkár dosiahol čítanosť 7 percent a prvú päticu uzatvára s 5 percentami mesačník Minikrížovky.

Agentúru SITA o prieskume Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI, 1. vlna 2006 informovala Linda Kleinertová z MEDIAN SK.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  2. Plaťte, šetrite, investujte moderne – prehľadne a na pár ťuknutí
  3. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd
  4. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  5. IAD Investičný Realitný Fond: Kooperativa mieri do Twin City C
  6. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke
  7. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  8. Čo bude toto leto in?
  1. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  2. Plaťte, šetrite, investujte moderne – prehľadne a na pár ťuknutí
  3. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  4. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd
  5. LESY SR hostili prestížne udeľovanie cien CIC
  6. IAD Investičný Realitný Fond: Kooperativa mieri do Twin City C
  7. Dá sa na Slovensku zbohatnúť poctivo?
  8. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke
  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur 8 616
  2. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 8 230
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 876
  4. Dá sa na Slovensku zbohatnúť poctivo? 3 530
  5. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 3 040
  6. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 2 888
  7. Čo bude toto leto in? 2 803
  8. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke 2 724
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu