PRVÁ SÚKROMNÁ TELEVÍZIA BUDE AJ NAĎALEJ INVESTOVAŤ DO PÔVODNÝCH SLOVENSKÝCH TELEVÍZNYCH FORMÁTOV

Markíza od septembra s novou ponukou zábavných programov

BRATISLAVA 17. augusta (SITA) - Zábavu aj poučenie by mali televíznym divákom ponúknuť od septembra nové programy, ktoré od jesene ponúkne Televízia Markíza. Vedenie televízie i tvorcovia programov na ...

BRATISLAVA 17. augusta (SITA) - Zábavu aj poučenie by mali televíznym divákom ponúknuť od septembra nové programy, ktoré od jesene ponúkne Televízia Markíza. Vedenie televízie i tvorcovia programov na dnešnej tlačovej besede predstavili nový pôvodný slovenský komediálny seriál Susedia, zábavné šou Tanečná horúčka, Clever a Tesne vedľa, reality šou Nora a Braňo ako aj večerný program 112, zostavený z reálnych záberov zo zásahov polície, hasičov a rýchlej pomoci. Nová jesenná programová štruktúra Markízy sa zároveň spúšťa pri príležitosti 10. výročia jej vysielania. Ako pre agentúru SITA povedal František Borovský, ktorý je po zmenách majiteľov televízie programovým šéfom TV Markíza od 1. februára, nechce hodnotiť jej doterajších desať rokov. Verí ale, že si televízia aj v ďalšej desaťročnici udrží svoju pozíciu a najbližší rok prinesie napríklad tiež nový pôvodný slovenský seriál. Markíza bude podľa Borovského naďalej investovať do pôvodných televíznych formátov. "Pracujeme na tom, aby sme mali vlastný úspešný, divácky obľúbený seriál, tak ako ho má Prima, Nova." Pred novým vedením televízie je tiež jej príprava na digitalizáciu, čo znamená aj výrobu väčšieho množstva programov, dodal riaditeľ Centra programu TV Markíza.

Reláciu Sito po odchode Daniela Krajcera ku konkurencii zatiaľ pozastavia. Ako konštatoval Borovský, televízia hľadá novú formu a moderátora. Ostatné politické a publicistické relácie pokračujú ďalej. Paľba, Lampáreň a 7EDEM s.r.o. dostanú od septembra nový vizuál a zvučku. Publicistická relácia Paľba okrem toho zaradí aj novú rubriku - 10 rokov po, v ktorej sa jej reportéri budú vracať k zaujímavým prípadom spred desiatich rokov. Nedeľňajšia politická diskusia Na telo ostáva v pôvodnej podobe. Od nového roka sa v programe Markízy objaví aj ďalšia publicistická relácia. V roku 2007 televízia úplne inovuje svoju grafiku.

Televízia očakáva, že divákov najviac zaujmú spomínané nové zábavné programy. Za kľúčový program roka považuje vedenie Markízy tanečnú šou britskej stanice BBC - Tanečná horúčka. Šou, v ktorej bude desiatka celebrít tancovať s profesionálnymi tanečníkmi a ich výkony zhodnotí odborná porota aj diváci, príde na obrazovky od októbra a jej moderátormi budú Adela a Pyco. Zábavné poučenie o vedeckých poznatkoch má raz do mesiaca ponúknuť program Clever s Jurajom Mokrým a Verou Wisterovou. Raz do týždňa sa na obrazovky Markízy dostane aj reality šou zo skutočného života manželov Mojsejovcov pod názvom Nora a Braňo. Formát tejto šou je podľa generálneho riaditeľa TV Markíza Václava Miku podobný ako americká reality šou The Osbournes. Markíza raz týždenne prinesie aj prvý slovenský sitcom Susedia s Petrom Marcinom a Andy Krausom. Dvakrát do mesiaca budú známe tváre v relácii Tesne vedľa hádať, na čo myslí ich hosť. Náročnejšieho diváka by mal osloviť večerný program 112, ktorý raz za sedem dní prinesie dokumenty zo zásahov polície, hasičov, záchranárov ale aj z autoškoly či z odchytu túlavých zvierat. Jeho autorský tím stojí aj za sériou dokumentov Najväčšie kriminálne prípady Slovenska.


Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Rastie nám pokrivená generácia?
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 903
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 11 444
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 9 698
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 911
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 243
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 2 124
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 580
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 408
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 344
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 1 155

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Ovocinár: Vypestovať si vlastné ovocie je úplne iný zážitok

Vlastné ovocie má úplne inú chuť, ako to kúpené.

KOMENTÁRE

Ozajstná stávka víkendu je voľba koaličného partnera Merkelovej

Je kľúčový ako pre stredovýchodnú EÚ, tak aj Emmaunela Macrona.

Neprehliadnite tiež

Domov

Aké stíhačky môže kúpiť Slovensko a ktoré ponuky sú nereálne?

Rozhodovať sa bude len medzi gripenmi a stíhačkami F-16. Analytik by radšej bral menej kusov, ale modernejších lietadiel

Domov

Najhoršiu zmrzlinu toto leto našli v Ružomberku

Takmer v tretine kontrolovaných zmrzlinární zistili hygienici nedostatky.

Domov

Z eurofondov sa nič nerozkradlo, Plavčan urobil kroky, hovorí Paška z SNS

Vláda robí dlhodobé opatrenia proti korupcii, povedal Ján Podmanický zo Smeru.

Domov

Danko nemá problém zasmiať sa na ľudovej tvorivosti aj na jeho účet

Prekáža mu, keď niektoré strany manipulujú verejnou mienkou.