SME

Banská Bystrica: Nadácia Zdravé mesto dá na projekty vyše 180-tisíc Sk

BANSKÁ BYSTRICA 7. októbra (SITA) - Komunitná nadácia Zdravé mesto (KNZM) podporila v najnovšom kole svojho otvoreného grantového programu 11 verejnoprospešných projektov, na ktoré poskytne spolu 182 ...

BANSKÁ BYSTRICA 7. októbra (SITA) - Komunitná nadácia Zdravé mesto (KNZM) podporila v najnovšom kole svojho otvoreného grantového programu 11 verejnoprospešných projektov, na ktoré poskytne spolu 182 070 korún. Informovala o tom programová koordinátorka KNZM Ida Adolfová s tým, že šesť z podporených projektov sa uskutoční v Banskej Bystrici, štyri vo Zvolene a jeden v Sliači. Projekty sú zamerané na rozvoj kultúry a vzdelávania detí, mladých aj dospelých, na športové aktivity, environmentálnu výchovu, zlepšovanie životného prostredia a na pomoc a podporu marginalizovaných skupín obyvateľstva.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

V grantovom kole, ktoré vyhlásila KNZM ešte v auguste, mohli o podporu vo výške do 20-tisíc korún na svoje verejnoprospešné projekty požiadať občianske združenia, nadácie, neziskové organizácie aj neformálne skupiny občanov z okresov Banská Bystrica a Zvolen. Nadácia mala na podporu projektov v tomto kole pripravených celkovo 350-tisíc korún, ktoré jej priamo alebo prostredníctvom dvoch percent dane z príjmov za minulý rok darovali domáci darcovia. O poskytnutie grantu do 14. septembra, kedy bola uzávierka, prejavili záujem žiadatelia pre 36 projektov, v ktorých sa uchádzali o podporu v celkovej výške 651 260 korún.

„V tomto roku KNZM zo zdrojov, ktoré spravuje, doposiaľ podporila 29 verejnoprospešných projektov v celkovej sume 447 663 korún. Vďaka tomu sa podarilo realizovať projekty zamerané na výsadbu zelene, podporu dobrovoľníckej práce mladých ľudí, pomoc ľuďom v hmotnej núdzi, voľnočasové aktivity pre deti a mládež ako aj kultúrne podujatia v Banskej Bystrici, Zvolene a okolí,“ pripomenula Adolfová.

SkryťVypnúť reklamu

Komunitná nadácia Zdravé mesto vznikla v roku 1994 a jej poslaním je posilňovanie sociálneho kapitálu a zvyšovanie kvality života a životného prostredia v okresoch Banská Bystrica a Zvolen. Od svojho vzniku podporila viac ako 900 projektov v celkovej sume okolo osem miliónov korún.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Motoristi späť za volantom. Riziko nehôd opäť rastie.
  2. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody
  3. Tvorivé háčkovanie aj 30 otázok pre Hanu Gregorovú
  4. Budúci lesníci opäť v teréne: S LESY SR vysadia les novej generá
  5. Slovenské naj na jednom mieste. Stačí lúštiť
  6. Nový rekord v politickom terore utvorili Červení Khméri
  7. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  8. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 104 225
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 22 250
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 12 070
  4. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 7 099
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 5 786
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 5 221
  7. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 4 548
  8. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska 4 543
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu