Trnava 11. októbra (TASR) - Výberové konanie na riaditeľa úradu, pätnásť riaditeľov odborov, riaditeľov troch sekcií, riaditeľov kancelárií predsedu, inštitútu vzdelávania a agentúry regionálneho rozvoja a tiež dvadsaťdva vedúcich oddelení vyhlásil Úrad Trnavského samosprávneho kraja (TTSK). Dôvodom na tento krok je nová organizačná štruktúra Úradu TTSK, ktorú poslanci krajského zastupiteľstva schválili v júni tohto roku.
Svojím uznesením vtedy zastupiteľstvo zrušilo dovtedajších osem odborov a šesť úsekov. Všetci doterajší vedúci odborov a úsekov sú do ukončenia výberového konania poverení ich riadením, informoval dnes TASR hovorca TTSK Ivan Krajčovič. Súčasní vedúci sa takisto môžu prihlásiť do výberového konania. Ak neuspejú, TTSK im ponúkne prácu adekvátnu ich vzdelaniu a skúsenostiam na Úrade TTSK.
S prechodom na novú organizačnú štruktúru vedenie TTSK neplánuje prepustiť žiadneho doterajšieho vedúceho ani radového pracovníka, naopak, chce využiť ich vedomosti v práci na úrade, zdôraznil Krajčovič. Naopak, úrad prijíma nových zamestnancov. Momentálne na Úrade TTSK pracuje 156 zamestnancov, pričom stará organizačná štruktúra predpokladala stav 180 zamestnancov. Nová organizačná štruktúra počíta s 201 pracovníkmi.
Medzi kvalifikačnými podmienkami výberového konania figuruje vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa, príslušná odborná prax a prax v riadiacej funkcii. K ďalším predpokladom patrí ovládanie cudzieho jazyka, riadiace schopnosti, flexibilita, prirodzená autorita, ovládanie informačných technológií, schopnosť viesť kolektív a motivácia k výkonu. Termín podania prihlášok je do 31. októbra 2006, pričom rozhodujúci je dátum podania na poštovej pečiatke.