SME

Nový Čas číta 25 % Slovákov, SME 9 %

BRATISLAVA 11. októbra (SITA) - Celoštátne denníky číta takmer polovica (46 %) občanov Slovenska. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - TGI, ktorý v období od 24. apríla do 13. augusta uskutočnila ...

BRATISLAVA 11. októbra (SITA) - Celoštátne denníky číta takmer polovica (46 %) občanov Slovenska. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - TGI, ktorý v období od 24. apríla do 13. augusta uskutočnila agentúra Median v spolupráci so spoločnosťou BMRB International na vzorke 2 213 respondentov vo veku od 14 do 79 rokov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najčastejšie siahnu obyvatelia Slovenska po denníku Nový Čas, ktorý číta takmer 25 percent opýtaných, čo je približne 1,1 mil. čitateľov. Na druhom mieste v rebríčku čítanosti skončil s vyše deviatimi percentami denník Sme. Denník Pravda číta takmer deväť percent ľudí. Približne päť percent populácie číta Šport, vyše štyri percentá respondentov dáva prednosť denníku Korzár.

SkryťVypnúť reklamu

Niektorý zo slovenských týždenníkov si prečíta alebo prelistuje 61 percent populácie. Najčítanejším je Plus 7 dní, ktorý číta 15 percent respondentov. Na druhú pozíciu sa s čítanosťou jedenásť percent dostal Nový čas pre ženy a prvú trojicu uzatvára týždenník Markíza, ktorý číta deväť percent respondentov. Týždenník Báječná žena sa umiestnil na štvrtom mieste s ôsmimi percentami. Rebríček uzatvára Život, po ktorom siahne sedem percent opýtaných.

Dvojtýždenníky číta 17 % percent populácie. Najčítanejším titulom je Tele plus so ziskom šesť percent. Dvojtýždenníky Teleprogram, Žena a Život a Stop dosiahli dve percentá. O jedno percento menej získal dvojtýždenník Autoburza.

Z mesačníkov, ktoré číta 60 percent Slovákov, vedie Zdravie s 13 percentami. Ďalšiu priečku obsadil mesačník Eva (11 %), za ním je Emma (10 %) a Záhradkár (7 %). Prvú päticu uzatvára mesačník Rebecca rovnako so siedmimi percentami.

SkryťVypnúť reklamu

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 089
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 8 825
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 166
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 150
  5. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 3 118
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 089
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 477
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 256
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu