SME

Na preventívnych projektoch spolupracuje polícia aj s poisťovňami

BRATISLAVA 24. októbra (SITA) - Keď si prídete po vodičský preukaz na políciu, okrem neho dostanete aj leták a vôňu do auta od Českej poisťovne. Na letáku s názvom "Pomaly ďalej zájdeš" je okrem reklamy ...

BRATISLAVA 24. októbra (SITA) - Keď si prídete po vodičský preukaz na políciu, okrem neho dostanete aj leták a vôňu do auta od Českej poisťovne. Na letáku s názvom "Pomaly ďalej zájdeš" je okrem reklamy na poistenie v Českej poisťovni napísané, čo robiť v prípade dopravnej nehody, ako predchádzať krádeži auta, no sú tam popísané aj základné zásady vedenia motorového vozidla. Ako pre agentúru SITA povedal hovorca prezídia PZ Martin Korch, ide o preventívny projekt Prezídia PZ a komerčnej poisťovne, pretože prevencia je vecou celej spoločnosti. "Pokiaľ sa nejaká firma rozhodne podieľať sa na preventívnych aktivitách, ktoré sú osožné pre účastníkov celej cestnej premávky, my takúto podporu môžeme len uvítať," povedal Korch. Dodal, že v žiadnom prípade polícia nerobí reklamu poisťovni, skôr naopak - poisťovňa pomáha vytvárať imidž polícii. "V tomto preventívnom projekte spolupracujeme s Českou poisťovňou, v projekte Jablko - citrón s poisťovňou Generali a ak nás iné poisťovne oslovia s inými preventívnymi projektmi, ktoré budú mať zmysel, uvítame ich," dodal Korch.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

"Tento preventívny projekt sme pripravovali asi rok a je výhodný pre obe strany. Poisťovne s políciou spolupracujú vo viacerých oblastiach a táto akcia je výslovne preventívneho charakteru a celú ju financuje naša poisťovňa," povedala pre agentúru SITA hovorkyňa ČP Slovensko Zuzana Gazdová. Dodala, že vôňa do auta, ktorú vodičom policajti dávajú, ich informuje o maximálnych povolených rýchlostiach a majú túto informáciu v aute pred očami. Obyčajný leták by si tam ľudia nedali, ale tento má aj pridanú hodnotu, lebo vonia, dodala.



xd;rp;bl

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  2. Poškodené čelné sklo? Vieme ako si ho dáte do poriadku aj bez spoluúčasti
  3. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  4. Dubová alej prichádza s dostupnejším bývaním na predmestí
  5. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké
  6. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol
  7. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  1. Doma v záhrade je najčítanejší mesačník na Slovensku
  2. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké
  3. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  4. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol
  5. Dubová alej prichádza s dostupnejším bývaním na predmestí
  6. Poškodené čelné sklo? Vieme ako si ho dáte do poriadku
  7. Príbeh firmy, ktorá si získala celé Slovensko
  8. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 489
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 6 513
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 703
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 594
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 585
  6. Plátené tašky a opakované použitie 4 186
  7. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone 2 148
  8. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 1 945
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu