SME

Chladný chce z B. Bystrice opäť centrum stredného Slovenska

BANSKÁ BYSTRICA 15. novembra (SITA) - Cieľom kandidáta na banskobystrického primátora Jána Chladného, nominanta koalície SDKÚ-DS, KDH a ĽS-HZDS, je, aby boli obyvatelia Banskej Bystrice opäť hrdí na svoje ...

BANSKÁ BYSTRICA 15. novembra (SITA) - Cieľom kandidáta na banskobystrického primátora Jána Chladného, nominanta koalície SDKÚ-DS, KDH a ĽS-HZDS, je, aby boli obyvatelia Banskej Bystrice opäť hrdí na svoje mesto ako na centrum stredného Slovenska.

Na svojej dnešnej tlačovej besede Chladný uviedol, že to chce dosiahnuť hlavne prípravou priemyselného parku v časti Kremnička, zabezpečením projektu na kandidatúru Banskej Bystrice na hlavné mesto európskej kultúry v roku 2013, humanizáciou jednotlivých sídlisk, využívaním vzdelanostného potenciálu mesta. „Do súčinnosti na vytváraní projektov treba zapojiť vysoké aj stredné školy na území mesta,“ povedal Chladný.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Chcel by zaviesť školské autobusy, aby sa zvýšila bezpečnosť žiakov navštevujúcich školy pre talentované deti alebo centrá voľného času či športoviská. V každom mestskom obvode by tiež podľa neho mala byť aspoň jedna bezbariérová škola. Veľký potenciál vidí v rozvoji cestovného ruchu vďaka atraktívnej polohe Banskej Bystrice medzi štyrmi pohoriami.

Chladný je v súčasnosti vedúcim oddelenia sociálnych vecí, kultúry, športu a vzdelávania na banskobystrickom magistráte. Predpokladá, že na svoju predvolebnú kampaň vynaloží 750- až 800-tisíc korún. Z vlastných zdrojov chce minúť 150-tisíc korún, na zvyšok mu prispejú strany, za ktoré kandiduje a jeho dvaja dlhoroční priatelia, ktorých však odmietol menovať. Kampaň nechce viesť klasicky mítingovo.

„Mítingy nemajú efekt zodpovedajúci vynaloženým prostriedkom. Prídu tam väčšinou priaznivci a zvedavci. Chcem chodiť medzi ľudí a osobne ich oslovovať, aby ma nepoznali iba z fotografií,“ uviedol Chladný. V rámci kampane zorganizuje wokrshop zameraný na sociálnu oblasť, podnikateľské fórum, ale pozval aj martinských divadelníkov s rockovou operou Štúrovci.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 068
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 8 414
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 121
  4. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 3 255
  5. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 150
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 085
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 503
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 230
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu