SME

Cais chce urobiť z Košíc metropolu obchodu

KOŠICE 15. novembra (SITA) - S mottom Košice v srdci začal dnes svoju predvolebnú kampaň na post košického primátora nezávislý kandidát Dušan Cais, ktorý dosiaľ nepôsobil v komunálnej politike. Ako ...

KOŠICE 15. novembra (SITA) - S mottom Košice v srdci začal dnes svoju predvolebnú kampaň na post košického primátora nezávislý kandidát Dušan Cais, ktorý dosiaľ nepôsobil v komunálnej politike. Ako dnes uviedol na tlačovej besede, rozhodoval sa kandidovať, lebo podľa jeho mienky treba Košice zmeniť a ako primátor chce využiť svoje dlhoročné manažérske skúsenosti. „Realizovaním svojho programu chcem dosiahnuť, aby Košice prosperovali, boli východnou metropolou obchodu a kultúry. Chcem, aby mesto podporovalo vzdelávanie mladých, investičný rozvoj,“ povedal.

SkryťVypnúť reklamu

V programe navrhuje zastaviť odpredaj nehnuteľného majetku mesta, pričom by sa mal efektívne využívať na podnikanie v prospech všetkých Košičanov. V nadväznosti na pripravovaný priemyselný park Pereš chce podporiť vybudovanie veľtržného a výstavníckeho areálu, rozvojové projekty živnostníkov, malých a stredných podnikateľov s cieľom skvalitniť služby. Magistrát má byť inštitúciou orientovanou na občana, čo chce dosiahnuť auditom činnosti a modernizáciou. V oblasti cestovného ruchu bude podporovať aktivity, aby sa mesto dôkladne pripravilo ma MS v hokeji v roku 2011. V oblasti životného prostredia chce iniciovať zavedenie ekologickej dane, skvalitniť a zlacnieť systém zberu komunálneho odpadu. Podporí zlepšenie kultúrneho vyžitia a obnovu historických pamiatok.

SkryťVypnúť reklamu

Kampaň má postavenú na stretnutiach s občanmi, no nechýbajú letáky, kalendáriky, plagáty. Plánuje tri veľké stretnutia s občanmi, z ktorých jedno bude na košickej Hlavnej ulici. "Mienim sa počas kampane stretávať s občanmi na prechádzkach v meste a diskutovať o ich problémoch,“ povedal. Dodal, že informácie získajú voliči aj prostredníctvom infobusu, ktorý bude jazdiť po meste v závere volebnej kampane.

Cais odhaduje, že náklady na jeho kampaň sa budú pohybovať okolo stotisíc korún, ktoré zaplatí z vlastného vrecka.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  2. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  7. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  8. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 84 428
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 533
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 264
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 448
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 6 532
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 334
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 219
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 407
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu