BRATISLAVA 28. novembra (SITA) - Spomedzi kandidátov na bratislavského primátora, ktorí majú najvýraznejšiu volebnú kampaň, zverejnili náklady súčasný primátor Andrej Ďurkovský (KDH a SDKÚ-DS) a nezávislý kandidát Marián Kočner. Europoslankyňa a podpredsedníčka Bratislavského samosprávneho kraja Monika Flašíková-Beňová (Smer-SD, ĽS-HZDS, SMK, SF a SZ) rozsah kampane a náklady na ňu zverejní až po voľbách. Člen Flašíkovej volebného tímu Milan Hric pre agentúru SITA dodal, že takúto informáciu ani nemá k dispozícii.
Ako agentúru SITA informoval manažér Ďurkovského kampane Boris Švehlák, opätovnú kandidatúru súčasného primátora v Bratislave propaguje približne 250 billboardov a desiatky reklamných pútačov. "Náklady na kampaň sú naplánované na približne tri milióny korún, presné číslo však môžeme uviesť až po jej skončení," dodal Švehlák.
Kočner pre agentúru SITA povedal, že jeho predvolebná kampaň stojí od štyroch do piatich miliónov korún, vrátane troch miliónov, ktoré budú výhrou v sms súťaži pre účastníkov komunálnych volieb v Bratislave. V meste má 40 billboardov, jeden megaboard, zaplatil si tiež reklamu v rozhlase.