SME

Rada pre reklamu prijala nových členov

BRATISLAVA 30. novembra (SITA) - Do Rady pre reklamu (RPR) vstúpili ďalší traja noví členovia: Tatrabanka, ČSOB a poisťovňa Kooperatíva. Agentúru SITA o tom informovala Daniela Nováčková zo sekretariátu ...

BRATISLAVA 30. novembra (SITA) - Do Rady pre reklamu (RPR) vstúpili ďalší traja noví členovia: Tatrabanka, ČSOB a poisťovňa Kooperatíva. Agentúru SITA o tom informovala Daniela Nováčková zo sekretariátu RPR. RPR, ktorá je združením podporujúcim etickú samoreguláciu v oblasti reklamy na Slovensku, ich prijala na svojom utorkovom Valnom zhromaždení. Členovia RPR privítali medzi sebou aj ďalšieho člena, spoločnosť Media Print Kappa Progresso, ktorá sa stala členom RPR v apríli. V spolupráci so spoločnosťou Media Print Kappa Progresso začala rada v októbri monitorovanie reklamy v tlači.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Valné zhromaždenie RPR zvolilo za novú členku Prezídia RPR prezidentku Klubu reklamných agentúr Slovenska Ellen Štefančíkovú, ktorá vystrieda v tejto funkcii Michala Ruttkaya. Ďalej boli zvolení dvaja noví členovia Arbitrážnej komisie - Oliver Brunovský, konateľ vydavateľstva TREND Holding a Juraj Šembera, výkonný riaditeľ reklamnej agentúry Šembera Vanák/FCB. Valné zhromaždenie tiež novelizovalo základný dokument etickej samoregulácie v reklame - Etické zásady reklamnej praxe, platné na území SR. Zmeny aktualizovali niektoré oblasti reklamy, napríklad prostredníctvom sms a mms správ, či e-mailov.

RPR dosiahla podľa Nováčkovej tento rok úspechy v Európe. Jej dva projekty - spolupráca s televíziou Markíza na dvojdielnom programe Lampáreň a publikovanie prípadov spolu s otvorenými diskusnými fórami na portáli www.medialne.sk, nominovala Európska aliancia samoregulačných orgánov EASA na projekt roka. EASA zvolila RPR za svojho zástupcu na rokovaniach v Estónskom parlamente na podporu založenia samoregulačného orgánu v tejto krajine. Jedným z najväčších úspechov RPR bol európsky projekt monitorovania reklamy na alkohol a pivo za rok 2005, do ktorého bola RPR zahrnutá spolu s ďalšími 15 európskymi krajinami, dodala Nováčková.

SkryťVypnúť reklamu

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Nové Planeo v Košiciach
  2. Nová predajňa PLANEO v Spišskej Novej Vsi
  3. Nové PLANEO už aj v Prešove! Zľava 10 % na všetko a mega tombola
  4. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  5. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  6. Plaťte, šetrite, investujte moderne – prehľadne a na pár ťuknutí
  7. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  8. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd
  1. Šaca v Lige majstrov futbalovej medicíny
  2. Nové PLANEO už aj v Prešove! Zľava 10 % na všetko a mega tombola
  3. Nová predajňa PLANEO v Spišskej Novej Vsi
  4. Nové Planeo v Košiciach
  5. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  6. Plaťte, šetrite, investujte moderne – prehľadne a na pár ťuknutí
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  8. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur 8 851
  2. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 8 502
  3. Dá sa na Slovensku zbohatnúť poctivo? 3 566
  4. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 227
  5. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 3 058
  6. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke 2 993
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 911
  8. Čo bude toto leto in? 2 857
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu