SME

Hodina deťom vyzbierala rozprávkovú sumu peňazí

BRATISLAVA 8. decembra (SITA) - Televízna šou Hodina deťom, ktorú vo štvrtok odvysielala Jednotka Slovenskej televízie, bola naozaj rozprávková. Nebola len plná rozprávkových postáv, ale deťom do všetkých ...

BRATISLAVA 8. decembra (SITA) - Televízna šou Hodina deťom, ktorú vo štvrtok odvysielala Jednotka Slovenskej televízie, bola naozaj rozprávková. Nebola len plná rozprávkových postáv, ale deťom do všetkých regiónov Slovenska priniesla pri poslednom odpočítavaní rozprávkovú sumu 3 385 215 korún. Uvádza sa v tlačovej správe Nadácie pre deti Slovenska.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Príspevky na účet Hodiny deťom prichádzali aj po skončení televíznej šou. Vyzbieraná suma dnes ráno dosiahla takmer 4,5 milióna korún. Všetky vyzbierané prostriedky sa rozdelia v ôsmom ročníku grantového programu Hodina deťom.

SkryťVypnúť reklamu

Čestná predsedníčka Hodiny deťom a detská ombudsmanka Emília Vášáryová nedúfala, že sa podarí vyzbierať toľko peňazí. "Ďakujem všetkým, ktorí prispeli a každoročne nás podporujú, pretože naozaj žiadna vyzbieraná koruna nevyjde nazmar," uviedla.

V programe zadarmo vystúpili mnohí umelci, napríklad Peter Cmorík, Boris Farkaš, Ľubomír Feldek, Katarína Brychtová, Marián Greksa, Pavol Mikulík a ďalší.

Finančná zbierka Hodiny deťom sa neskončila priamym prenosom v televízii. Prispieť možno kedykoľvek na účet Fondu Hodiny deťom v Slovenskej sporiteľni 222 200 200/0900. Príspevky cez SMS, MMS a pevnú linku fungujú do 31. decembra. Po tomto termíne sa uzavrie ôsmy ročník zbierky. SMS treba posielať na číslo 800 v sieti Orange Slovensko a T-Mobile Slovensko. MMS správy sa odosielajú z webových stránok www.orange.sk alebo www.t-zones.sk. Telefonicky možno prispieť na čísle 18 222 v sieti Slovak Telekom.

SkryťVypnúť reklamu


mz;mt;bl

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 469
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 299
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 584
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 558
  5. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 812
  6. Plátené tašky a opakované použitie 3 590
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 324
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 260
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Brad Marchand oslavuje víťazný gól Floridy.

Stav finálovej série NHL je po úvodných dvoch zápasoch v Edmontone 1:1.


a 1 ďalší
Srbský tenista Novak Djokovič opúšťa kurt po prehre v semifinále Roland Garros 2025.

Srbský tenista po zápase pobozkal svoju ruku a dotkol sa ňou antuky.


TASR
Momentka z prípravného zápasu Španielsko - Ukrajina hráčov do 21 rokov.

Mladí Španieli nevyhrali už tretí zápas v sérii.


Viktória Chladoňová (vpravo) v drese tímu Visma-Lease a Bike.

Viktória Chladoňová atakuje elitnú desiatku.


SkryťZatvoriť reklamu