KOŠICE 20. decembra (SITA) – Východoslovenská energetika, a.s. (VSE) spustila dnes prevádzku bezplatnej Poruchovej služby VSE na čísle 0800 123 332.
Zákazníci VSE tak budú môcť nahlásiť poruchu v dodávke elektriny do ich domácnosti či firmy 24 hodín denne na samostatnom telefónnom čísle. Agentúru SITA informovala hovorkyňa spoločnosti VSE Andrea Danihelová. „Sme prvým dodávateľom elektriny na Slovensku, ktorý prijíma hlásenia o poruchách na samostatnom a bezplatnom telefónnom čísle. Veríme, že tento krok prispeje k zvýšeniu pohodlia našich zákazníkov,“ hovorí obchodný riaditeľ VSE Miroslav Kulla.
Ako informovala Danihelová, zriadenie Poruchovej služby VSE prinesie pre zákazníkov viacero výhod. Okrem toho, že telefonát na poruchovú službu je bezplatný, svoju požiadavku vyriešia vo veľmi krátkom čase. Pred spojením s operátorom budú prostredníctvom nahrávky informovaní o všetkých aktuálne nahlásených poruchách. Hlásenie porúch sa doteraz prijímalo na Linke VSE 0850 123 333. Vytvorením Poruchovej služby dôjde k zefektívneniu činnosti a odľahčeniu Linky VSE, ktorá slúži na vybavovanie požiadaviek zákazníkov spojených s odberom elektriny.
„Od začiatku roka 2007 sme pre väčšie pohodlie zákazníkov pripravili aj úpravu otváracích hodín na našich 9 kontaktných miestach zákazníka a 8 regionálnych zastúpeniach,“ dodáva Kulla. Všetky budú otvorené denne od 8:00 do 16:00. Výnimkou je streda, keď budú otvorené do 17:00 a piatky, keď budú pracovníci VSE k dispozícii zákazníkom zo segmentov domácnosti a maloodber – podnikatelia do 15:00 hodiny.