SME

Podľa Hrušovského bol rok 2006 jeden z najťažších

BRATISLAVA 30. decembra (SITA) – Končiaci sa rok 2006 bol podľa predsedu kresťanských demokratov Pavla Hrušovského jeden z najťažších politických rokov. Vo februári KDH pre známe dôvody vystúpilo z vládnej ...

(Zdroj: SITA)

BRATISLAVA 30. decembra (SITA) – Končiaci sa rok 2006 bol podľa predsedu kresťanských demokratov Pavla Hrušovského jeden z najťažších politických rokov. Vo februári KDH pre známe dôvody vystúpilo z vládnej koalície, čo viedlo k predčasným voľbám a vytvoreniu novej vlády. „Čas ukáže, či rozhodnutia, ktoré sme prijali, či už na straníckej úrovni, alebo celoslovenskej politiky, boli múdre a pre Slovensko a kresťanskú demokraciu správne,“ povedal Hrušovský pre agentúru SITA.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predseda KDH však poznamenal, že rozhodnutie odísť z vlády pre neschválenie zmluvy o výhrade vo svedomí, hnutiu stálo za to. Ak by sa mal rozhodovať znova, za rovnakých podmienok aké boli vtedy, rozhodol by sa rovnako. „Aj keď možno ten postup by som zvoli iný,“ povedal s tým, že by sa pokúsil dlhším presviedčaním vtedajších partnerov dosiahnuť cieľ.“ Hrušovský pripomenul, že v čase, keď sa vláda dostala do menšinového postavenia, každá strana si napísala svoje priority do konca volebného obdobia a jednou z nich bola zmluva o výhrade vo svedomí. „Čo mňa veľmi mrzí je skutočnosť, že v tak vážnej veci sa začala brutálne prestížna politika. Vedomí si, že sme vo volebnom roku, začali strany kalkulovať politicky, čo nebolo múdre a správne,“ dodal.

SkryťVypnúť reklamu

Aj napriek problémom a sporom považuje SDKÚ a SMK za programovo najbližšie. Obnovenie užšej spolupráce trvalo po parlamentných voľbách istý čas. „Tie stretnutia sú prospešné, ukazujú na rozdielne politiky našich strán, nie sú však tak zásadné, že by to v budúcnosti bránilo spolu sa podieľať na moci,“ dodal.



SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 462
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 296
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 569
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 558
  5. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 834
  6. Plátené tašky a opakované použitie 3 585
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 335
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 232
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Brad Marchand oslavuje víťazný gól Floridy.

Stav finálovej série NHL je po úvodných dvoch zápasoch v Edmontone 1:1.


a 1 ďalší
Viktória Chladoňová (vpravo) v drese tímu Visma-Lease a Bike.

Viktória Chladoňová atakuje elitnú desiatku.


Momentka z prípravného zápasu Španielsko - Ukrajina hráčov do 21 rokov.

Mladí Španieli nevyhrali už tretí zápas v sérii.


Alexander Sorloth oslavuje gól v zápase Nórsko - Taliansko.

Česko v kvalifikácii neprehralo ani jeden zápas.


a 1 ďalší
SkryťZatvoriť reklamu