SME

Najčítanejším denníkom je naďalej Nový Čas

Bratislava 23. februára (TASR) - Pozíciu najčítanejšieho celoštátneho denníka si naďalej drží Nový Čas, ktorý číta 25 percent ľudí, teda asi 1,1 milióna ...

Bratislava 23. februára (TASR) - Pozíciu najčítanejšieho celoštátneho denníka si naďalej drží Nový Čas, ktorý číta 25 percent ľudí, teda asi 1,1 milióna čitateľov.

Na druhom mieste skončila Pravda s desiatimi percentami, za ňou Sme s deviatimi percentami, nasleduje denník Korzár s piatimi percentami a Šport s čítanosťou štyri percentá populácie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Celková čítanosť denníkov oproti predchádzajúcej vlne (24. apríl - 13. august) ostala na predchádzajúcej úrovni a predstavuje 46 percent populácie. Tento údaj vychádza z premennej, čítal(a) posledné vydanie. Pri premennej čítal(a) posledných 14 dní ide o 86 percent populácie.

SkryťVypnúť reklamu

Plus 7 dní si svoju pozíciu najčítanejšieho týždenníka vylepšil a dosiahol 16 percent populácie.

Na druhú pozíciu sa dostal Nový čas pre ženy s desiatimi percentami a prvú trojicu uzatvára Markíza s deviatimi percentami. Týždenník Život posilnil svoju pozíciu a umiestnil sa na 4. mieste s ôsmimi percentami a prehľad uzatvára Báječná žena taktiež s ôsmimi percentami.

Celková čítanosť týždenníkov oproti poslednému prieskumu všeobecne klesla o štyri percentá. Podiel čítanosti týždenníkov na populácii predstavuje 57 percent, čo je množstvo čitateľov, ktorí prelistujú, alebo prečítajú niektorý z monitorovaných titulov.

Dvojtýždenníky číta celkovo 21 percent ľudí, čo je vzrast o štyri percentá oproti predchádzajúce vlne v roku 2006. Najčítanejším titulom je TV Max so šiestimi percentami. Dvojtýždenník Tele plus dosiahol štyri percentá, za ním sa zaradil Žena a život s dvoma percentami. Rovnako dve percentá získal aj Teleprogram a TV Svet.

SkryťVypnúť reklamu

Zdravie je stále najčítanejším mesačníkom, číta ho dvanásť percent ľudí.

Druhú priečku obsadil mesačník Eva s desiatimi percentami a za ním nasleduje Emma s deviatimi percentami. Záhradkára číta sedem percent a Rebeccu päť percent ľudí. Mesačníky číta celkovo 57 percent ľudí, čo je o tri percentá menej ako pri predchádzajúcom prieskume.

Najpočúvanejšou rozhlasovou stanicou na Slovensku je Rádio Expres s dvadsiatimi percentami poslucháčov.

Nasleduje Rádio Slovensko s devätnástimi percentami a Fun rádio s desiatimi percentami. Deväť percent poslucháčov si naladí Jemné Melódie a osem percent obľubuje rádio Regina.

Celková počúvanosť rádií v parametri "počúvali včera" predstavuje 72 percent.

SkryťVypnúť reklamu

Aj v podiele na trhu patrí prvé miesto Rádiu Expres s 22 percentami, Rádio Slovensko má 20 percent a Fun Radio 11 percent. Na štvrtom mieste sú Jemné Melódie s ôsmimi percentami a s rovnakým podielom na trhu skončilo na piatom mieste Rádio Regina.

Medzi slovenskými televíziami je najsledovanejšou TV Markíza, pozerá ju 66 percent divákov.

Sledovanosť na úrovni 32 percent dosahuje Jednotka (STV), tesne za ňou s rovnakými percentami sa umiestnila TV Joj.

V diváckej obľube nasledujú Dvojka (STV) s piatimi percentami, RTL Klub, Prima TV a TA3 so štyrmi percentami. Desiatku najsledovanejších televízii uzatvárajú ČT 1, NOVA a Magyar TV1 s dvojpercentnou sledovanosťou.

Sumárna sledovanosť všetkých televízií je 88 percent. Televíziu sleduje viac ako 3,9 milióna divákov.

SkryťVypnúť reklamu

Z podielu na trhu zaznamenala najväčší podiel TV Markíza - 49 percent. TV JOJ dosiahla 19 percent a Jednotka (STV) 17 percent. Nasleduje Dvojka s dvoma percentami, slovenskú päticu uzatvára TA3 s jedným percentom. Podiel ostatných televízií predstavuje celkom 13 percent, z toho najvyššie hodnoty dosahuje päť staníc - RTL Klub (3%), Prima TV (2%), NOVA (1%), TV2 (1%) a ČT1 (1%).

Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu Market & Media & Lifestyle - TGI. Na vzorke 2059 respondentov od 14 do 79 rokov ho realizovala agentúra Median SK od 14. augusta do 3. decembra 2006.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  2. Plaťte, šetrite, investujte moderne – prehľadne a na pár ťuknutí
  3. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd
  4. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  5. IAD Investičný Realitný Fond: Kooperativa mieri do Twin City C
  6. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke
  7. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  8. Čo bude toto leto in?
  1. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  2. Plaťte, šetrite, investujte moderne – prehľadne a na pár ťuknutí
  3. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  4. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd
  5. LESY SR hostili prestížne udeľovanie cien CIC
  6. IAD Investičný Realitný Fond: Kooperativa mieri do Twin City C
  7. Dá sa na Slovensku zbohatnúť poctivo?
  8. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke
  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur 8 620
  2. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 8 236
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 874
  4. Dá sa na Slovensku zbohatnúť poctivo? 3 530
  5. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 3 040
  6. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 2 885
  7. Čo bude toto leto in? 2 809
  8. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke 2 725
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu