Najväčší slovenský poskytovateľ káblovej televízie UPC Slovensko zníži v najbližšom období ceny, čo by mohlo ovplyvniť celý trh. Ak sa zákazník, ktorý platí 479 korún mesačne za rozšírený súbor 47 programov, zaviaže, že zostane klientom UPC ďalší rok, mal by platiť menej ako 300 korún. Ak podpíše na dva roky, mesačná cena klesne pod 240 korún. Napísal to dnes denník Pravda.
Samotná spoločnosť UPC však dnes túto správu poprela.
Podobnú cenovú akciu ponúkala spoločnosť doteraz len pre nových zákazníkov. "Už v najbližších týždňoch ponúkneme novú kampaň, ktorá umožní získať televíznu službu za podobne zvýhodnených podmienok rovnako pre nových, ako aj súčasných zákazníkov," povedal podľa Pravdy hovorca UPC Slovensko Jaroslav Kollár. Akcie sa dotknú aj internetu. Kým dlhodobých klientov stojí chello easy mesačne 799 Sk, nových klientov v prvej polovici viazanosti len 444 Sk.
UPC, ktorý je najväčší spomedzi vyše 200 prevádzkovateľov káblových sietí a pôsobí v 30 mestách pre vyše 360.000 zákazníkov, po každoročnom zdražovaní začal výrazne zostávať za konkurenciou, napísal denník. Cenovou akciou káblový operátor prakticky zníži ceny na úroveň roka 2003, aj keď ešte v januári tohto roka zdražoval o sedem percent.
UPC do minulého roka ohrozovali len lacnejší lokálni súperi. Po vstupe rumunskej Digi-TV však zákazníci na celom Slovensku mohli zvážiť prechod k satelitnej televízii, ktorá ponúka 40 programov za 290 korún. Okrem toho prišiel koncom roka na trh Slovak Telekom s internetovou digitálnou televíziou Magio.
UPC vydala stanovisko, v ktorom informácie Pravdy popiera. Viac na MOBIL.SME.SK.