Prezradil, že DPMK navrhol vedeniu mesta, aby cena desaťminútového lístka bola 14 Sk, tridsaťminútového 17 Sk a doložil, že porastú aj ceny mesačníkov, štvrťročných i polročných lístkov, no nešpecifikoval o aký nárast pôjde. Zdôraznil, že konkrétnu výšku cestovného musí schváliť vedenie mesta a mestské zastupiteľstvo.
Členka predstavenstva Alžbeta Franková v tejto súvislosti uviedla, že cestovné sa v Košiciach nezvyšovalo od roku 2001. Košičania stále jazdia v MHD za 12 Sk, hoci odvtedy vzrástla DPH, ceny pohonných hmôt a energií ako aj ďalšie náklady. Podľa jej vyjadrenia terajšia cena je neudržateľná a zvyšovaniu sa nemožno vyhnúť, ak to nemá mať negatívne dôsledky na hospodárenie DPMK alebo rozpočet mesta Košice.
Ako uviedol Vozárik, DPMK dosiahol za rok 2006 stratu 20,5 milióna korún, znížil počet zamestnancov o 141 a zvýšil produktivitu práce 9,5 percenta, čo označil za dobrý hospodársky výsledok, lebo ho dosiahli s nižšími dotáciami od mesta ako vlani a strata bola nižšia ako v roku 2005, keď dosiahla 36 miliónov korún. Zdôraznil, že rôznymi opatreniami vytvorili podmienky, aby dosiahli vyrovnané hospodárenie, ak vzrastie cestovné podľa ich návrhu a súčasne mesto poskytne dotáciu v plánovanej výške. Podľa jeho vyjadrenia výsledky dnes schválilo valné zhromaždenie a pozitívne ich hodnotila aj dozorná rada.
Na 12. apríla jediný akcionár DPMK - mesto Košice, zvolal valné zhromaždenie, ktoré má na programe odvolanie predstavenstva a dozornej rady i terajšieho generálneho riaditeľa ako aj zmenu stanov a následne voľbu nových orgánov.