INZERÁT VŠZP V PIATKOVOM SME BOL BEZ ROZHOVORU S VALENTOVIČOM, CELKOVO MOHLA TÁTO KAMPAŇ ŠTÁTNYCH POISŤOVNÍ STÁŤ UŽ 541 TIS. SK

Súkromné poisťovne Valentoviča do reklamy nechcú

BRATISLAVA 13. apríla (SITA) - Súkromné zdravotné poisťovne neuvažujú o tom, že by si v médiách zaplatili inzerát s ministrom zdravotníctva Ivanom Valentovičom. Nevyužijú tak ponuku ministerstva, ktoré ...

BRATISLAVA 13. apríla (SITA) - Súkromné zdravotné poisťovne neuvažujú o tom, že by si v médiách zaplatili inzerát s ministrom zdravotníctva Ivanom Valentovičom. Nevyužijú tak ponuku ministerstva, ktoré je ochotné poskytnúť rozhovor s ministrom ktorejkoľvek zdravotnej poisťovni. "Nie sme si istí, či rozhovor s ministrom Ivanom Valentovičom by bola dobrá propagácia pre našu zdravotnú poisťovňu," skonštatovala hovorkyňa zdravotnej poisťovne Apollo Radoslava Miklášová.

Ako pre agentúru SITA povedal hovorca Európskej zdravotnej poisťovne (EZP) Maroš Sýkora, poslaním zdravotnej poisťovne je uhrádzať zdravotnú starostlivosť o poistencov. "Rozhovor s ministrom našich pacientov nevylieči," vysvetlil Sýkora. Ako dodal, EZP nevyužíva inzerciu v médiách a neinvestuje ani do propagačných kampaní, ale do úhrad nad rámec zákona, ako sú napríklad preventívne programy. Na to EZP podľa zákona nemôže použiť zdravotné fondy, tieto úhrady preto plynú z jej zisku.

O ministrovi vo svojej reklame neuvažuje ani zdravotná poisťovňa Dôvera. "Ovládame legislatívu a vieme, že minister by nemal vystupovať v reklame," povedal pre agentúru SITA hovorca Dôvery Radoslav Bielka. "Navyše, uvažovať nad tým by bolo bezpredmetné a absurdné, keďže minister chce zlikvidovať súkromné zdravotné poisťovne," uzavrel Bielka.

Rozhovor s ministrom zdravotníctva, v ktorom Valentovič predstavuje svoje legislatívne zámery, uverejnili v celostránkových inzerátoch Všeobecná zdravotná poisťovňa a Spoločná zdravotná poisťovňa, ktorých akcionárom je štát. Využili pritom denníky SME, Pravda a Nový Čas. V denníku SME sa dnes objavil ďalší inzerát VšZP. Tentoraz už bez fotografie a rozhovoru s ministrom. Dve tretiny však tvoril článok opäť približujúci filozofiu legislatívnych plánov ministra, v ktorom boli použité Valentovičove citácie z predchádzajúcich inzerátov bez toho, aby bol autor označený. Celkovo inzertná kampaň štátnych zdravotných poisťovní mohla podľa cenníkov inzercie jednotlivých médií stáť zatiaľ spolu 541 tis. Sk.


Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  4. Už aj seniori presadajú do SUV
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  6. Americká ambasáda zaberá pozemky už rok bez nájomnej zmluvy
  7. Bratislava gets a new public space and park
  8. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  9. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  10. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 5 708
  2. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení 3 556
  3. Ako sme jazdili v socializme 2 595
  4. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 2 219
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 683
  6. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 365
  7. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 179
  8. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 117
  9. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 770
  10. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 709

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Ako šperk, ktorý vyhrával vojny, prehráva boj s časom

Bol to vynález desaťročia. Nebyť náramkových hodiniek, niektoré strategické bitky by možno dopadli inak. Dnes prehrávajú samotné náramkové hodinky.

EKONOMIKA

Slovák vytvoril nový dizajn pre TANAP, majú oň záujem

Baví ho, keď sa môže podieľať propagácii Slovenska.

BRATISLAVA

Bratislava porastie do výšky, budovy zmenia panorámu

V Bratislave rýchlym tempom pribúdajú výškové budovy.

Neprehliadnite tiež

Domov

Meteorológovia opäť varujú pred dažďom aj povodňami

Výstraha sa týka regiónov na severnom a strednom Slovensku.

Domov

Liberáli chcú zaradiť do kalendára nový štátny sviatok

Opozičná SaS navrhuje, aby bol štátnym sviatkom 28. október.

Domov

Pochody boli bez protiprávnych konaní, doprava je v centre obnovená

Štátna aj mestská polícia dohliadali na priebeh pochodov Dúhový Pride a Hrdí na rodinu.

Domov

V Bratislave bol Dúhový pochod. Pozrite si, ako vyzeral

V približne rovnakom čase sa konal v hlavnom meste aj pochod Hrdí na rodinu.